luni, 14 iulie 2014

Îmi propun să...

Întotdeauna mi-am dorit să fac o listă cu toate lucrurile pe care mi le propun într-o anumită perioadă din an. Iată că a venit şi vremea să public în sfârşit o astfel de listă, de data asta prezentându-vă doar o parte din idei. Aşadar, să începem!


De foarte mult timp încerc să mă "răsfăţ" cu ceva cremă sau spumă de ras pe faţă... eventual să mă şi rad pe faţă. Până acum foloseam o maşină de tuns, factor care a influenţat foarte mult creşterea neuniformă a părului facial. Nasol, nu-i aşa? Ei bine, acum că am cam dat de bani, în sfârşit, mi-am propus să îmi cumpăr un aparat de ras foarte sofisticat şi o cremă sau un gel de ras bun.

Sala... ah, sportul este ceva ce mi-am propus de foarte mult timp să încep să fac. Înainte nu prea mă omoram cu sportul, chiar dacă mai aveam uneori apucături nebuneşti şi mă plimbam de unul singur cu bicicleta prin oraş în speranţa de a mă menţine în formă, însă acum doresc să urmez un program de făcut mişcare foarte bine pus la punct, mai ales că am început să merg la sală.

Un ultim lucru pe lista de astăzi se află achiziţionarea unei perechi de adidaşi. Îmi propun să pun câţiva bănuţi în puşculiţă pentru a mă asigura că o să am îndeajuns de mulţi încât să îmi cumpăr ceva de calitate pentru la toamnă. Mă gândeam la ceva... gen Nike sau Puma... Adidas poate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu