miercuri, 30 iulie 2014

Dulce Românie

Ok, dacă în trecut ţineam cu dinţii de ideea că nu sunt rasist, ei bine... astăzi stă altfel treaba. În ultima lună mă cam tot supără un pui de ţigan care stă lângă mine. Toată ziua bună ziua urlă ca un bezmetic, iar sora lui, mai mare fiind, îl acompaniază cu o vuvuzea. Cât de tare, nu?! Astăzi şi-au făcut de cap încă de la primele ore ale dimineţii, de aceea am crezut de cuviinţă că este momentul să mă răzbun pe ei pentru orele mele de somn pierdute. Am pus timp de 20 de minute muzică rock la maxim în difuzoare, cu toate geamurile şi uşile deschise, asta ca să mă asigur că sunetul se propagă aşa cum îmi doresc. Credeţi-mă pe cuvânt când vă spun că au plecat din curte o parte din ei. Pe mine nu mă deranjează volumul ridicat, întrucât am crescut cu muzica asta şi am trăit alimentându-mă numai cu muzică. Pe de altă parte ei... mda!

Îmi propun şi vreau să critic până la moarte nesimţirea, incultura şi oamenii fără educaţie. Cu toată sinceritatea vă spun că m-am săturat să trăiesc într-un stat habarnist care nu face nimic altceva decât să înjure, mănânce seminţe pe stradă, să deranjeze, ucidă şi să fure orice. Mi s-a făcut silă de acest stat încât nici nu îmi mai pasă de viitorul lui. Sper cu toată inima că atunci când voi înainta în vârstă într-atât de mult încât să plec pe picioarele mele în lumea largă, sper să mă pot întoarce aici după ani şi ani şi să văd că nu mai sunt ţigani, oameni necivilizaţi şi corupţie. Dacă de la vârsta mea, deşi o fac de ani buni, pot să mă gândesc la chestiuni de care ar trebui să aibă grijă doar adulţii, păi aici este un mare semn de întrebare. Asta este societatea pe care o dorim? Tinerii să fie adulţi de la vârste fragede? Oricum foarte mulţi au ales acest lucru de foarte mult timp. Se vede cu ochiul liber numai când treci pe stradă şi acorzi câteva clipe pentru a asculta conversaţiile dintre tineri şi observa felul în care se comportă aceştia. Românie, dulce Românie... ce-ţi doresc eu ţie... heh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu