joi, 24 iulie 2014

Mi-am făcut cont Paypal!

După o lungă perioadă de timp în care m-am contrazis cu propriile idei în legătură cu activarea unui cont de Paypal, am decis în cele din urmă că este necesar şi că o să am nevoie de el mai devreme sau mai târziu. Să vă ma spun câte lucruri vreau să îmi iau de pe internet acum că pot plăti direct de pe cardul meu? eBay, pregăteşte-te că vin!

Un aspect foarte enervant a fost acela că a trebuit să mă foiesc de colo-colo pentru a face rost de un extras de cont, în cele din urmă reuşind să fac primesc ceea ce aveam nevoie, însă după o săptămână. De asemenea, nici cei de la Paypal nu m-au lăsat bleg şi mi-au dat şi ei câteva bătăi de cap. În momentul în care doream să activez contul, o retragere de bani fiind necesară în acel moment, contul de pe site-ul Paypal îmi tot spunea că era imposibil să activez şi să verific contul la acea perioadă... în condiţiile în care trecuseră deja câteva zile de când mă înregistrasem pe site.

Într-o altă ordine de idei, cred că am pus ochii pe un site de haine din Asia. Pentru că la noi vara trece repede, iar toamna nu este prea departe, mi-am zis că un trench sau un hanorac nu ar strica, deşi sunt mult mai atras de ideea de a-mi cumpăra un trench. Pe de altă parte mă arăt mulţumit de decizia luată, chiar dacă trebuie să fii răbdător şi dispus să dai câteva ture până la bancă înainte de a te putea apuca de shopping.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu