sâmbătă, 26 iulie 2014

Standarde de sală

Sunt antrenor de fitness şi în meseria mea e important să-ţi placă locul unde munceşti, atât cum arată cât şi de oamenii care îţi sunt şefi. Un antrenor de fitness îşi petrece cam 12-14 ore într-o sală şi e important să îţi placă locul unde stai aşa mult. Findcă am auzit că patronul are probleme financiare şi am văzut că m-a tot amânat cu prima de concediu, am hotărât să îmi caut de lucru în altă parte. Totuşi, chiar dacă stăm atâta într-o sală, trebuie şi noi să mai trăim în rest.

Am depus CV-urile la mai multe săli de fitness pe care m-am hotărât să le vizitez înainte de interviu, prefăcându-mă că sunt un client care vrea să se înscrie la sălile respective. Pe mine mă interesa să văd cum funcţionează echipamentele de fitness, dacă sălile au o aerisire corespunzătoare - nu trebuie nici să faci pneumonie de la frig când eşti transpirat şi nici să ai sala plină de mirosuri ca îţi pierzi rapid clienţii. Mai voiam să văd duşurile şi vestiarele, acestea din aceleaşi motive de igienă. Am fost să văd câteva săli în centru şi una la periferie, şi mare mi-a fost mirarea să văd că ultima oferea cel mai mare salariu.

Fără îndoială, sălile din centru aveau avantajul faptului că erau aproape de mijloacele de transport, dar şi de metrou. Mi se pare aiurea să faci o sală de forţă într-un apartament cu 3 camere la parterul unui bloc, dar am văzut-o şi pe asta, cu ocazia asta. Sigur, oricine care a fost la o sală ştie că toate au muzică pentru că muzica te stimulează să te mişti. Aici nu s-ar fi putut pune muzică deoarece cu siguranţă locatarii s-ar fi atacat.

Mi-am găsit de munca convenabil la sala de forţă de la periferie, exact unde alocau cel mai mare salariu. Minusul e că o jumătate de oră până la serviciu, dar programul este doar de 8 ore. Duşurile sunt complet echipate de la Sanotechnik, iar vestiarele nu sunt înghesuite. Sala e mai mare pentru ca au un spaţiu bun, iar patronul oferă un weekend  în doi la munte o dată la două luni pentru antrenorul ai cărui clienţi au slăbit cel mai mult. Deja eu am câstigat de două ori, cred că iubita mea s-a obişnuit cu mersul la munte în weekend.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu