joi, 17 iulie 2014

Niciodată prea ciudat

Nu eşti niciodată prea ciudat atunci când vine vorba de modă. Tatăl meu are o vorbă pe care mi-o tot aminteşte din când în când: "moda şi-o face omul". Eu sunt de aceeaşi părere cu el, însă nu trebuie nici să exagerăm. Revin cu postarea legată de cel de-al doilea tricou pe care l-am primit de la HiCustom.net în decursul acestei luni. S-ar putea să fie puţin mai ciudăţel decât celălalt tricou, dar mie îmi place la nebunie! Pe mine mereu m-au reprezentat ideile nebuneşti, fiind o fire foarte creativă. Mama mea iniţial mi-a aruncat o privire ciudată în momentul în care citise textul de pe tricou, şi da, se putea să fiu puţin mai inspirat în momentul alegerii textului, dar ce să-i faci? Nu pot da timpul înapoi!


Ştiţi ce? Cu tricoul acesta am atras foarte multe priviri, deşi nu mă aşteptam. Unele persoane chiar au început să râdă la vederea tricoului, fapt care m-a determinat şi pe mine să râd. În prima zi în care am purtat acest tricou, imediat ce am început să atrag atenţia celor care treceau pe lângă mine am sunat-o pe sora mea spunându-i că mă simt foarte ciudat din cauza oamenilor care se holbau la mine într-un mod ciudat. De asemenea am ales mărimea S şi culoarea gri, întrucât îmi doresc de foarte mult timp un tricou gri.

Deşi s-ar putea să mă înşel, am impresia că acest tricou este puţin mai gros decât cel prezentat anterior. Nu ştiu sigur dacă există vreo diferenţă între aceste două tricouri, dar am impresia că acest tricou mă face să transpir din cauza căldurii. Per total mă simt mulţumit de afacerea încheiată cu echipa HiCustom, dovedindu-mi că pot fi foarte serioşi, amabili şi graţioşi în acelaşi timp. Preţul de 11$ este o nimica toată atunci când îţi faci garderoba mai frumoasă cu un tricou caraghios de amuzant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu