miercuri, 23 iulie 2014

Cele 3 ţări pe care le ador

Pasiunea mea pentru geografie este nemăsurată, de aceea consider că turismul este una dintre ramurile mele preferate ale geografiei. Italia, Germania şi Franţa se află în topul celor 3 ţări preferate de mine. De ce? Fiecare ţară are unul sau mai multe elemente pe care eu le apreciez foarte mult, drept urmare dorinţa mea de a le vizita fiind una foarte mare.

Pe primul loc se află, bine-nţeles, Germania. Germania este poate una dintre cele mai interesante ţări de pe Terra. În afară de poveştile cu războaiele medievale şi cultura sa, Germania are o istorie foarte bogată în amănunte. De această dată mă voi opri doar asupra istoriei, un alt domeniu al ştiinţei care mă pasionează foarte mult, secolul XX reprezentând apogeul istoriei atât pentru Germania cât şi pentru întreaga omenire. Cel de-Al Doilea Război Mondial a fost un factor care a marcat întreaga planetă, atât prin crimele sale, cât şi prin tehnologia şi politica abordată, cel puţin din punctul meu de vedere. Germania este o comoară fără sfârşit dacă am reuşi să îi înţelegem cu adevărat toate enigmele. În ceea ce mă priveşte pe mine, unchiul Adolf rămâne subiectul meu de interes, cel puţin până când voi deveni interesat de cu totul altceva.

Următoarea ţară în clasament, revendicând locul 2 se află Italia. Ce este mai mult de spus în afară faptul că Italia este ţara care readuce la viaţă peisajele pitoreşti, dragostea şi vremurile de mult apuse? Deşi nu am reuşit să merg niciodată într-o excursie prin Italia, de preferat în Veneţia, mi-aş dori să fac acest lucru în viitor. Veneţia este oraşul meu preferat, chiar dacă este inundat. Mi-aş dori să pot să vizitez acest oraş în viitor, alături de sufletul pereche. Plimbarea cu gondola este cea mai romantică treabă pe care am putut-o cunoaşte vreodată... dar contează şi locul în care te plimbi, desigur.

Franţa este ţara care se află pe ultimul loc, dar nu este ultima, cu siguranţă. Parisul, oraşul iubirii şi bastionul libertăţii, este cel mai îndrăgit oraş de către mine. Deşi nu suport limba franceză, fiind foarte încâlcită şi grea, trebuie să recunosc faptul că unele cuvinte şi felul lor de a fi pronunţate îmi provoacă un sentiment plăcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu