marți, 15 iulie 2014

Trece vara

Astăzi m-am trezit cu un sentiment ciudat. Nu ştiu cum şi nu ştiu de ce, în ultima perioadă timpul a început să se scurgă foarte rapid. M-am uitat şi la filme, seriale şi am făcut o grămadă de lucruri încă de la începutul vacanţei şi totuşi încă mă simt neîmplinit. De cărţi sincer să fiu nu prea m-am mai atins în ultima vreme, dar nici prea mult chef de citit nu prea am. Mă gândeam ca în cele ce urmează să pun nişte bani la ciorap şi să strâng pentru o drumeţie spre mare sau spre un lac din apropiere. 

Într-o altă ordine de idei, am vizionat filmul "The terminal" cu Tom Hanks. Un film de nota 10 care merită să fie vizionat. Tom Hanks, inevitabil, ştie să aducă la viaţă un rol. Dacă pe hârtie personajul pe care trebuie să îl întruchipeze este o simplă idee, în film această idee devine un om adevărat. Deşi am mai văzut filmul de câteva ori înainte, abia acum mi-am putut da seama de adevărata lui valoare. Filmul transmite foarte multe mesaje care ar trebui să atragă atenţia oamenilor. Un mesaj pe care l-am observat cu uşurinţă este că rasismul este în floare în toată lumea. Ok, pentru că nu vreau să vă divulg mai multe, vă las pe voi să interpretaţi ceea ce vedeţi în film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu