joi, 9 ianuarie 2014

Iarnă ciudată îmbibată în ceai

Luna decembrie a anului 2013 mi s-a părut destul de blândă în comparaţie cu cea a anului 2012, însă efectele frigului şi ale umidităţii îşi fac resimţite prezenţa, într-un final, în organismul meu. Având în vedere schimbările bruşte de temperatură... schimbările care au avut loc în ultima vreme, neobişnuite spun meteorologii, fiecare dintre noi suferă într-un fel sau altul în urma acestora. Eu am o problemă... doar una... una dar bună!
Oricând este cald afară, însă perioada este nepotrivită pentru soare şi temperaturi pozitive... gen 10 grade Celsius sau mai ştiu eu cât... capul meu devine o bombă cu ceas. De acolo pleacă toate semnalele de alarmă spre restul corpului. Încetul cu încetul, o tuse şi un râcâit enervant se cuibăresc în gâtul meu. Ce ar fi o boală fără o mică durere de cap? Iată că am şi din aceasta! Şi ca totul să se lege, o durere a oaselor, o durere pe care unchiul meu spune că nu o mai poţi scoate din oase nici cu patentul!


Ăsta sunt eu! Un Joe mediocru şi cam bolnăvicios... dar ştiţi ce îmi place să fac atunci când sunt bolnav? Ador... iubesc să beau un ceai cald! Ştiţi şi voi, poate cei care mă cunoaşteţi din articolele precedente, nu sunt un consumator de alcool, tocmai de aceea m-am gândit să găsesc un înlocuitor al alcoolului, ca să simt că pot compensa într-un fel sau altul... la fel ca vegetarienii! Ei au tofu ca înlocuitor pentru carne. Sună corect, aşa-i? Am găsit nişte produse naturale de la www.bioaleea.ro care mi-au atras atenţia în mod deosebit. Desigur, băuturi şi ceaiuri!
Părinţii, prietenii, rudele... fraţii, verişorii... prietenii din nou! Toţi mă cunosc drept un consumator înrăit de lapte. Pe lângă faptul că este un foarte bun aliment, provenit de la tanti văcuţa, are de asemenea un rol important în creşterea oaselor şi dezvoltarea armonioasă a organismului în perioada tinereţii. Totuşi, nu scrie nicăieri, cel puţin pentru mine, că laptele trebuie să provină neaparat de la mamiferul nostru ciudăţel. Eu sunt adeptul provocărilor, tocmai de aceea nu consider că laptele de soia, laptele din orez sau orice alte plante este mai puţin gustos, ba chiar din contră! Dacă aş avea ocazia să încerc mai multe sortimente cred că aş fi cel mai fericit om de pe planetă!
Desigur, nu puteam să nu spun ceva şi despre îndrăgitul meu ceai. Am găsit acest ceai alb minunat, ceai pe care l-am mai degustat în trecut, însă în cantităţi foarte mici, şi pot să spun că are un gust excepţional, poate chiar mai bun decât cel de iasomie... deşi nu sunt prea sigur, ceaiul de iasomie fiind preferatul meu.

Întotdeauna am avut această idee impresionantă că un singur ceai consumat pe zi poate întineri corpul uman cu o săptămână pe an. Nu consum neaparat din această cauză ceaiuri, ci mai degrabă din cauza energiei pe care mi-o oferă acesta şi gustul plăcut pe care îl are.
Sunt un tânăr ciudat, dar cu gusturi bune zic eu, dar vă spun sigur că mă simt mult mai tânăr de când beau ceaiuri! Nu vă mint, haha!

Un comentariu:

  1. Si eu beau iarna foarte mult ceai, insa nici vara nu ma dezic de la acest obicei!Sa stii ca se spune ca pe timp de canicula, corpul se racoreste mai bine daca bei ceva cald decat rece, pentru ca pentru a face fata socului termic, foloseste multe resurse si astfel ca temperatura bazala creste si ne vom simti si mai incalziti decat inainte de a bea de exemplu o limonada plina cu gheata :D
    Acum desigur ca nu ne putem abtine cand e asa de delicioasa!

    RăspundețiȘtergere