duminică, 19 ianuarie 2014

Shopping online

 

V-aţi gândit vreodată să înlocuiţi shopping-ul din viaţa de zi cu zi cu shopping-ul virtual? Eu unul am făcut-o, şi chiar am început să schimb metodele de a cumpăra articole vestimentare, produse electronice ş.a.m.d. Chiar dacă nu mulţi sunteţi dispuşi să cumpăraţi online anumite lucruri, aveţi încredere în mine când vă spun că nu sunteţi înşelaţi, asta desigur dacă vă cumpăraţi produsul dorit de la o sursă reală şi de încredere. Spre exemplu eu căutam în ultima vreme nişte componente pentru PC, dar ce să vezi? Am găsit un lucru chiar mai bun! Un ebook reader! În ultima vreme nu prea mai am timp să citesc ce îmi place. Fie sunt plecat de acasă, fie nu găsesc cartea prin bibliotecă, tocmai de aceea m-am bucurat enorm de mult când am aflat că românii fac comerţ cu aşa ceva. Pentru mine este un mod impresionant de a citi o carte în aer liber prin intermediul tehnologiei. Desigur, am căutat ceva şi pentru fratele meu care este la facultate. În urmă cu un an am avut o ceartă destul de urâtă cu el pentru că mai avea puţin şi îşi cumpăra un cuptor cu microunde de pe evomag.ro, ceea ce nu era un lucru atât de rău, dar în primul rând nu avea nici banii necesari şi ştia la fel de bine ca şi mine că avem un cuptor cu microunde acasă pe care îl putea lua cu el. În cele din urmă şi-a dat seama că am dreptate şi l-a luat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu