luni, 27 ianuarie 2014

Stupid snow!

Of, dragii mei, zilele astea chiar am avut parte de ceva neaşteptat, cel puţin pentru mine. Ştiam că o să ningă, dar niciodată nu am crezut că o să se repete scenariul: ninge pe la jumătatea lunii ianuarie, iar nămeţii vor fi mari, de vreo 2-3 metri. Vremea m-a cam luat prin surprindere, adică eu chiar nu mă aşteptam să închidă şcolile pentru un vânticel ca ăsta. Într-adevăr, utilajele nu îşi prea fac de lucru prin oraş, dar nu văd un motiv întemeiat să închidă şcolile, având în vedere faptul că elevii din oraşe încă se pot deplasa. This is so unfair!
Să nu mă credeţi dement, dar eu m-am cam săturat de weekend-ul ăsta care nu se mai termină, din câte se pare. Mi-ar fi plăcut dacă zăpada asta ar fi fost undeva pe 25 decembrie, că aşa este frumos, dar nu... Dumnezeu a trimis totul chiar acum! Good job God! I mean it! Şi pentru că am rămas în urmă cu postările mele, intenţionez să vă spun că în viitorul apropiat (pe la începutul lui februarie după cum plănuiesc) îmi voi cumpăra un aparat foto super! Într-adevăr, timpul ăsta liber oferit de vremea de afară mi-a permis să fac câteva cercetări pe internet asupra magazinelor online în domeniu. Iniţial îmi doream un alt aparat foto, dar se pare că bugetul îmi este limitat şi nu prea mai am răbdare să mai strâng încă 200 RON. So sad... isn't it?
În cele din urmă, Joe vă salută şi vă urează o săptămână cu speranţa că acest viscol neîndurător se va opri în cele din urmă, poate înainte ca locuinţa în care îmi duc eu traiul să fie acoperită în totalitate. Aveţi grijă de voi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu