duminică, 19 ianuarie 2014

Joe iubeşte florile

Acum câţiva ani părinţii mei (luându-mă şi pe mine cu ei) au fost invitaţi de o naşă de-a lor la ea acasă. Chiar înainte de a lua un taxi din fata fostului hotel al oraşului, am trecut pe la o florărie. Părinţii mei, foarte respectuoşi de fel au mers să cumpere ceva frumos, un buchet naşă. Intrând în florărie am putut observa mai multe flori, flori pentru casă, plante apartament. Mi-am dat seama imediat ce am început să percep culorile deschise şi îmbietoare ce mă înconjurau că sunt un iubitor de aranjamente florale. Timpul petrecut în acea florărie mi se părea infinit, însă îmi plăcea la nebunie să analizez coloritul florilor şi modul în care acea domnişoară îi servea pe părinţii mei, împachetând frumos un buchet mare de margarete. Mintea mea o luă razna din cauza culorilor. Începusem să îmi imaginez cum ar fi să deţin propria florărie în viitoarea mea locuinţă. O locuinţă aflată aproape de centrul oraşului cu o florărie la parter. Minunat! Deşi îmi doresc cu ardoare să devin un medic stomatolog şi să urmez în paralel veterinara, mi-ar face o mare plăcere să am şi o florărie, pentru timpul liber! Vouă nu vă plac florile? Trebuie să recunoaşteţi, nu există om care să urască florile, poate în afară de cei alergici. Sunt singurele lucruri care dau dovadă de cea mai mare inocenţă din lume, deşi noi nu le vedem valoarea adevărată, ba din contră, considerăm că sunt inutile. Aşa cum spune şi titlul acestei postări... da, Joe iubeşte florile la nebunie! Astfel, după ce am plătit florile şi ne-am despărţit de florărie, am plecat spre destinaţie.


2 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosc ca nu stiu cum de am ajuns sa te urmaresc prin GFC, dar ti-am citit ultimele 2-3 articole cu placere. Fiind ,,beauty-blogger", majoritatea abonamentelor mele sunt la blogguri feminine, asa ca randurile tale ma fac sa evazez din lumea aceasta pe care o intalnesc zilnic.
    Imi plac mult articolele tale si, da, oricine iubeste florile.
    O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apreciez asta Lore! :)
      Sincer, îmi pare bine că ai comentat la această postare, m-ai determinat să te urmăresc la rândul meu şi să încep să citesc un nou blog. :D
      Deci tu eşti fata care i-a făcut surorii mele acea poşetă drăguţă din reviste. Tot respectul pentru ceea ce faci!

      Ștergere