miercuri, 1 ianuarie 2014

Noi sărbătorim de două ori!


Deşi nu am apucat să postez un articol cu mesajul la mulţi ani pentru noul an în care am intrat, doresc să o fac acum, deşi se poate să fie cam târziu. Având în vedere că anul 2013 a fost unul destul de complicat, asta cel puţin din perspectiva mea, dar totodată având momentele sale de glorie, consider că am trecut totul cu brio, am trecut prin încercările lui Dumnezeu şi am reuşit să înţeleg mai multe valori ale umanităţii. S-ar putea ca acest mesaj să fie puţin lipsit de coerenţă, să nu arate la fel ca toate celelalte mesaje de până acum, însă aş dori să fie luată în considerare ora la care a fost publicat articolul (şi anume ora 5 dimineaţa), moment în care oboseala îşi cam spune cuvântul la nivel fizic cât şi psihic. Ce pot să mai spun? Per total anul 2013 a fost destul de bun, că doar vorba aia, bine fără rău nu poate exista! Singurul lucru cu care trebuie să mă acomodez în perioada ce va urma... va fi trecerea datei corecte pe notiţele luate la liceu... 2014... şi ca totul să fie ok, împreună cu prietenii mei am decis să sărbătorim şi revelionul de rit vechi... ne prelungim vacanţa dragi prieteni!

Dragi cititori, vă urez un călduros la mulţi ani şi multă sănătate, bucurie şi spor la citit!

Un comentariu: