duminică, 19 ianuarie 2014

Sfârşit de weekend

Pot spune că acest weekend a fost minunat! Deşi mai sunt câteva ore până se va finaliza, eu mă simt foarte relaxat..Cred că asta se datorează faptului că am primit o serie de veşti bune, care mi-au indus automat o stare de bine. Şi pentru că de obicei pierd timpul la TV fără rost, am zis că poate e momentul să încerc de data aceasta ceva diferit. Sora mea se uită des la seriale şi mi-a spus de multe ori că sunt câteva titluri care sigur mă vor încânta, şi de ce să nu le dau o şansă acum cât este timp?
Lista de sugestii a avut drept vedetă serialul Game of Thrones.
Îmi place foarte mult acest serial. Este altfel decât ceea ce am văzut până acum, şi m-a impresionat plăcut. Atât personajele cât şi acţiunea te ţin cu sufletul la gură şi te antrenează încă de la primul episod în conflictul care degenerează rapid şi cauzează ruperea unor prietenii şi apropierea războiului. Ce apreciez cel mai mult este faptul că producătorul şi actorii respectă acţiunea pe care o prezintă cărţile scrise de George R. Martin. Mai rar se întamplă astfel de lucruri... Oricum ar fi, pentru mine serialul este o noutate şi aştept cu mare nerăbdare luna aprilie pentru a descoperi noul sezon!


Futurama de Mat Groening nu mai este ceva nou! Cred că toată lumea a auzit cel puţin o dată şi a văzut de asemnea un episod din faimosul serial american The Simpsons! Când acesta a luat sfârşit, am fost uşor dezamăgit, însă când am aflat că acesta a dat drumul unui noi proiect am aşteptat să văd despre ce era vorba şi chiar îmi place rezultatul final.
Futurama este un serial amuzant, cu personaje ce vor stârni hohote de râs, iar de întâmplările din episoade nu mai povestesc! Rămâne să descoperiţi voi cum Fry cel din trecut se adaptează anului 3012.


Şi pentru final am rămas cu Dexter, de altfel şi preferatul meu! Nici nu ştiu cum să încep să vă povestesc despre acest serial pentru că este complex şi trebuie văzut pentru a fi înţeles în totalitate. Este serialul meu de suflet, iar Dexter Morgan unul dintre personajele care mi-a ridicat cele mai multe semne de întrebare cu privire la existenţa umană şi a caracterului uman. Un serial deosebit şi unic pe care îl recomand tuturor care suportă cu uşurinţă unele scene de crimă.


Un comentariu:

  1. Dexter l-am terminat, cu Game of Thrones sunt iar la zi, asteptand noi episoade. Si eu l-am iubit la fel de mult pe Dexter, mi se pare ca este unul dintre cele mai bune personaje, pe langa Patrick Jane din The Mentalist sau Dr House. Iti recomand Modern Family, daca nu ai vazut, ca si serial de comedie.

    RăspundețiȘtergere