sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Propriul stil

Dacă şi voi sunteţi ca mine şi vă faceţi încă griji de vremea ce "urmează" să ne îngheţe picioarele şi mâinile din pricina gerului care pare că nu mai vrea să vină, atunci înseamnă că sunteţi nişte oameni normali. Iarna încă nu s-a sfârşit dragilor, tocmai de aceea nu cred că este chiar cel mai bun moment să ne punem la loc în cutie perechea cumpărată de Crăciun. Sper şi aştept încă cu nerăbdare să prind măcar un strat de câţiva centimetri de zăpadă. Mă aşteptam, şi încă mă aştept, ca hainele cumpărate în iarna asta să mă încălzească atunci când o să îmi iau o trântă prin zăpadă. Ce e drept, nu degeaba au pus atâtea magazine online reduceri haine iarnă şi reduceri ghete. Lăsând la o parte acest mic detaliu, anul acesta mi-am propus să abordez un stil cât mai fashion şi elegant. Un mic set de haine office cred că s-ar potrivi de minune în garderoba mea. Sincer, m-am săturat de tricouri şi blugi tăiaţi. Cred că a sosit vremea pentru cămăşi, pantaloni conici şi poate chiar un sacou sport. Cine ştie? Vara asta se anunţă una foarte frumoasă, dar eu vreau să contribui şi să o fac minunată! La sfatul surorii mele, vara această doresc să arăt "fantabulos" şi să fiu stilat... să am clasă! Adio tenişi chinezeşti, adio tricouri hidoase! Bine aţi venit cămăşilor! Întotdeauna am pariat că stilul office o să fie mereu la modă. Cine nu şi-ar dori să aibă o anumită prestanţă? Să fie privit în timp ce merge pe stradă? Ei bine, eu vreau să pun asta în aplicare şi în viaţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu