vineri, 17 ianuarie 2014

Top wishlist pentru 2014

Anul acesta pot spune că a început super! Am avut parte de multe surprize frumoase, dar totul într-o egală concordanţă cu alte momente nefericite. Nu aş fi crezut că voi fi atât de norocos şi că voi putea să visez vreodată la ceva mai  mult decât am acum, însă date fiind circumstanţele, m-am gândit că poate ar fi momentul să mă organizez pe toate planurile, şi să îmi realizez o listă de priorităţi. Ştiu că mi-ar trebui zile şi nopţi întregi pentru a pune toate dorinţele mele la un loc, însă astăzi vreau doar să visez cu ochii deschişi şi să nu îmi mai pun bariere!
Am de deva timp în minte un singur lucru, şi fiindcă de felul meu sunt mai econom, în puţin timp voi putea să îmi achiziţionez câteva lucruri pe care mi le doresc.
Voi începe lista de dorinţe pentru acest an cu un aparat foto. Cel vechi s-a stricat într-una dintre excursiile fratelui meu mai mare, şi dacă v-aş povesti păţania lui şi modul în care l-a spart v-ar face să cădeţi pe burtă de râs. Însă revenind la subiectul iniţial, aparatul era destul de bunicel pentru bănuţii pe care i-au dat părinţii mei la acea vreme, şi după ce a fost înlocuit cu un altul nou, diferenţa dintre calitatea pozelor nici nu se putea compara, aşa că am tot stat şi m-am gândit şi am ajuns la concluzia că un aparat foto profesionist e cel mai bun!


Pe locul doi ar fi un telefon nou! Tastatura qwerty a celui pe care îl deţin la acest moment îmi crează un disconfort. Zău ca nu ne înţelegem, şi parcă simt deja dorul telefoanelor clasice! Nici cele cu touch nu prea mă au la "inimă". Ce pot spune? Prefer lucrurile simple care nu sunt atât de greu de manevrat.
La capitolul gadget-uri cam atât ar fi, însă la haine cred că lista ar putea continua la nesfârşit, dar o să încerc să mă limitez la doar câteva piese vestimentare esenţiale oricărui tânăr modern: un sacou, un palton slim-fit, câteva cămăşi şi pantaloni. Miercuri mi-am comandat pentru prima oară din mediul online o pereche de tenişi marca Converse şi abia aştept să îi primesc! Sunt sigur că vor arăta super şi că mă voi simţi foarte bine în ei. De fapt, cred că în orice tip de încălţăminte bărbătească m-aş simţi ok, însă am decis anul acesta să investesc bănuţii doar pe ceea ce îmi place şi îmi trebuie! Nu mă voi mai zgârci şi voi cumpăra produse cu mare atenţie. Înainte aş fi spus cu siguranţă nu produselor scumpe de firmă, însă am ajuns la concluzia că uneori nu toate produsele sunt chinezării umflate la preţ. Dacă ştii de unde să cumperi şi cum să analizezi calitatea produselor, vei şti dacă se merită sau nu investiţia. Şi cine ştie? Poate nişte sacouri de la www.modamiss.ro pentru sora mea, cea care m-a ajutat foarte mult în vederea întemeierii acestui blog. Totodată o să încep să fiu mult mai darnic anul acesta, şi cum o cunosc o fashionistă convinsă, nu cred că ar deranja-o un mic cadou, o mică atenţie din partea fratelui ei. Sunt un mare sufletist şi pun mereu pe primul plan pe cel de lângă mine, fie că este vorba de o rudă, un vecin sau de un prieten! Fericirea mea se produce atunci când şi cei din jurul meu sunt fericiţi. Tocmai de aceea, consider că această pagină web îmi oferă posibilitatea de a face un cadou excepţional pentru o persoană foarte dragă mie.


Ar mai fi şi nişte cărţi pe care le-aş cumpăra anul acesta pe lângă cele impuse pentru lectura obligatorie. Am început să citesc destul de mult şi sper ca anul acesta să reuşesc să adun un număr mare de cărţi răsfoite! Aş dori ca măcar 30 de cărţi să îmi treacă prin mâini şi să le citesc în cea mai mare odihnă anul acesta. Îmi place să mă relaxez la un ceai şi o lectură frumoasă!
Deocamdată am câteva titluri pe care aş dori să le împărtăşesc cu voi: Inocentul, Război şi pace, Nuntă în cer, Catedrala Notre Dame, Roşu şi negru, Idiotul, Anna Karenina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu