sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Ţigările pot fi înlocuite

Deşi perioada şi timpurile de astăzi îşi spun oful faţă de oameni, nu am putut înţelege niciodată de ce tinerii încep să fumeze. Nu suport ţigările, sunt printre singurele lucruri din lume pe care nu le pot înţelege. Vorba tatălui meu: "de ce să cheltuieşti 13 lei pentru un pachet de ţigări când îi poţi cheltui pe ceva mai bun?". Am o viaţă condusă de principii... unele mai dure decât celelalte... şi chiar dacă am spus că nu înţeleg ţigările, nici nu vreau să o fac vreodată. Singurul lucru ce este de ştiut despre ele... este acela că ţigările ucid. Pe lângă efectele negative pe care le aduce corpului, cum ar fi îmbătrânirea accelerată, creşterea riscului de a face cancer şi chiar afectarea coroanei dentare.
Întotdeauna am crezut că pot exista înlocuitori pentru ţigări... aşa cum vegetarienii au înlocuitorul lor pentru carne, şi anume tofu, fumătorii ar putea înlocui ţigările... cu ţigare electronică... cred cu tărie că există totuşi puterea şi voinţa necesară în fiecare dintre aceşti oameni care îşi consumă viaţa fumând, cred cu tărie că se pot lăsa de acest viciu ucigaş. Este o lume mare, dar o viaţă mult prea mică pentru a fi trăită şi pierdută pentru aceste unelte ale demonilor. Am o filosofie foarte interesantă despre viaţă. Tot ce îmi strică viaţa, tot ce aduce lucruri negative pentru sănătatea mea devine automat cel mai mare duşman. Pe lângă faptul că sunt un credincios convins şi am o frică nemăsurată faţă de meleagurile sfinte şi de Dumnezeu... cândva chiar profesorul de religie spunea în clasă că ţigările sunt împotriva lui Dumnezeu. Iisus a fumat? Fecioara Maria a fumat? Mă îndoiesc... orice îndreptar de păcate ne aminteşte faptul că fumatul este echivalentul păcatului sinuciderii.

 
Lăsând tot ce ţine de religie şi credinţă la o parte, corpul meu este templul pe care îl preţuiesc cel mai mult. Am reuşit să fiu sănătos atât de mult timp, să am un fizic de invidiat şi deodată să dau cu piciorul în tot ce am construit timp de ani de zile? Mă îndoiesc de asta! Am mai văzut oameni pe stradă care fumau... dar fumau "pufăitoare electronice" care, chiar dacă nu sunt bune nici acelea pentru că menţin dependenţa pentru ţigările reale, era de apreciat faptul că aveau dorinţa să se lase de acest viciu. Ce minunat ar fi dacă fumătorii ar începe o revoluţie împotriva ţigărilor... aia da schimbare de situaţie... deşi acest lucru s-ar putea întâmpla oricând, doar că trebuie să fie motivaţi... iar motivaţia o vor dobândi atunci când vor înţelege şi ei cu adevărat efectele negative atât trupului cât şi sufletului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu