vineri, 29 august 2014

Cluedo, cel mai bun parfum

Dacă în recenzia anterioară vă povesteam despre parfumul Guess Seductive Homme şi vă împărtăşeam câteva din impresiile şi preferinţele mele în materie de îngrijire personală, sper că vă aduceţi aminte şi de faptul că menţionam printre rânduri prezenţa unui alt parfum în casă care îl ador şi consider că se află pe primul loc în topul preferinţelor mele. Este vorba de Cluedo Eau de Toilette pentru bărbaţi. În viaţa de zi cu zi, găsirea unui parfum care să reprezinte persoana mi se pare o necesitate foarte importantă, întrucât consider că fiecare persoană ar trebui să aibă un parfum specific vârstei şi sexului. Observ zilnic oameni bătrâni mergând pe stradă care cheltuie banii pe băuturi alcoolice şi pachete cu ţigări, însă nu îi văd purtând haine apretate sau să fie îngrijiţi, iar aici nu fac referire doar la bărbaţi. Rămân totuşi la ideea că este o chestiune de bun simţ să arătăm şi să mirosim bine. Prea multă transpiraţie în aerul acesta deja poluat de multe alte substanţe toxice! Bineînţeles, nici tinerii nu sunt o excepţie în astfel de cazuri. Ştiţi ce m-am gândit eu? Acest parfum are un miros foarte frumos, lucru care mă duce la ideea că este conceput pentru tineri, iar ca ocazii mă gândeam mai mult la nunţi şi petreceri, însă cred că merge şi pentru activităţile zilnice din oraş. Din când în când îl mai alternez cu celălalt parfum, însă acesta rămâne preferatul meu. Dacă în cazul parfumului Guess Seductive Homme în compoziţie se putea regăsi orhideea, compoziţia parfumului Cluedo este puţin mai simplă, însă cu un efect la fel de puternic. Este vorba de mentă, mosc şi citrice. 


Aparent compoziţia pare a fi nimic altceva decât un amalgam de elemente care nu au aproape nicio legătură, însă în mod paradoxal, aromele se combină în armonios şi creează un miros plăcut. Pe mine a reuşit să mă „cucerească” încă de la prima utilizare. Membrii familiei mele sunt de aceeaşi părere ca şi mine în ceea ce priveşte parfumul, deci cred că am făcut o alegere bună. Întrucât cred că prea multă vreme am folosit parfumuri ieftine şi de o calitate evident inferioară, am ajuns să cred că acesta va rămâne parfumul pe care îl voi cumpăra întotdeauna cu încredere. Parfumul este rafinat şi aparţine casei de design Cluedo.Eu am câteva concepţii în ceea ce mă priveşte. Odată cu înaintarea în vârstă şi maturizarea treptată, mi-am dat seama că la anii pe care îi am trebuie să fiu foarte atent faţă de aspectele ce ţin de îngrijirea personală. Din fericire eleganţa este de asemenea un lucru foarte important pentru mine, deci achiziţionarea unor parfumuri mi se pare ceva esenţial, întrucât mă ajută să îmi dau seama cu ce articole vestimentare le pot combina. Este o ştiinţă pe care nu mi-o pot explica încă, însă fiecare om o are. Recunoaşterea, căci despre ea este vorba, este una dintre cele mai importante calităţi pe care ar putea să o aibă omul. Mirosul acestui parfum îmi inspiră un scenariu romantic. Privesc către o atmosferă liniştită într-un loc unde soarele deja a apus. O petrecere la malul mării, îmbrăcat la costum şi cravată. Cam la asta mi se duce mintea atunci când simt aromele acestui parfum. Înainte de a-mi continua ideile referitoare la acest parfum excelent, vreau să vă fac cunoscute câteva detalii despre modul în care îl puteţi achiziţiona. Eu l-am cumpărat de pe Aoro.ro, companie cu istorie şi recenzii foarte bune din partea clienţilor. În mare parte clienţii au ajutat la ridicarea acestei afaceri, întrucât nu se putea face atâta publicitate fără părerile oamenilor. Apreciez foarte mult acest aspect, ţinând cont de faptul că o afacere se dezvoltă în ani de zile, bazându-se în special pe cerinţele şi nevoile oamenilor. Se pare că echipa Aoro a înţeles acest lucru şi a luat în calcul toate părerile. Revenind la parfum, preţul acestuia este accesibil tuturor buzunarelor, însă nu este un detaliu necunoscut pentru produsele Aoro. Pentru doar 31 lei puteţi achiziţiona parfumul Cluedo direct din depozitul central al companiei. Parfumul şi-a făcut apariţia pentru prima dată în comerţ în anul 2007 şi este conceput în Statele Unite ale Americii. Forma recipientului îmi aduce aminte de coloanele greceşti, întrucât are un aspect asemănător. Recipientul are capacitate de stocare de 100 ml, dar ca o părere personală, deşi pare puţin, pulverizatorul îşi face bine treaba, deoarece eu nu am putut să consum în decursul a două săptămâni mai mult de câţiva ml, în condiţiile în care îl folosesc aproape zilnic şi nu de unul singur! Şi tatăl meu îl mai foloseşte, deci mi se pare o achiziţie bună. Culoarea recipientului este verde, iar sticla este mată. Am descoperit totuşi un mic defect la căpăcel, şi anume că atunci când îl ţin în mână există posibilitatea ca sticluţa să cadă pe jos. Nu este prea bine conceput căpăcelul, întrucât nu se prinde prea bine de recipient. Din fericire nu am avut necazuri din acest punct de vedere, ceea ce e bine, însă trebuie manevrat cu atenţie. Parfumul persistă timp de câteva ore, iar intensitatea este foarte puternică, cel puţin aşa percep eu mirosul. Am reuşit în decursul acestor câteva săptămâni de când îl am să întorc foarte multe priviri, şi nu sunt vreun soi de narcisist ca să spun asta, dar ies foarte mult în evidenţă cu acest parfum. Un alt detaliu pe care îl apreciez la acest parfum este acela că mai există şi alţi clienţi la fel de mulţumiţi de el. Până în momentul de faţă a fost evaluat de 24 de clienţi, iar aceştia i-au oferit note foarte bune, impresia generală fiind de 4 steluţe din 5. Nota finală pe care i-aş acorda-o acestui parfum, ţinând cont şi de impresiile celorlalţi clienţi, ar fi undeva în jur de 8,50 – 9,00. Trecând în revistă toate aspectele pe care le-am menţionat în această postare, consider că parfumul este foarte bun, accesibil şi readuce la viaţă toate simţurile celor din jur. Combinaţia de arome provoacă o senzaţie de prospeţime şi dă o notă de eleganţă purtătorului. Mă arăt foarte mulţumit de el şi îl percep ca fiind un parfum foarte bun. Se încadrează cu uşurinţă în categoria parfumurilor „daily-use”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu