duminică, 31 august 2014

Petshop-ul, magazinul cu de toate!

Recent am devenit fericitul posesor a cinci căţeluşi impecabili şi frumoşi. Ştiam de mult timp că luna aceasta căţeaua va făta, însă nu mă aşteptam niciodată să aflu că era gestantă cu cinci căţeluşi. Ideal ar fi fost ca doar doi, maxim trei căţeluşi să ajungă pe lume, însă... cineva a avut de muncă în luna aprilie. Blestemate fie instinctele acestor animale! Sunt ca nişte iepuri! Nu ştiu când a avut loc "povestea de iubire" dintre Lisa, câinele familiei, şi câinele vecinului, însă au reuşit să găsească o portiţă secretă printre garduri şi iată... aşa au luat naştere cei cinci prichindei.

Acum mă gândesc ce aş putea să fac odată ce aceştia vor atinge o vârstă şi nu vor mai fi dependenţi de mama lor, întrucât nu am resursele financiare necesare pentru a cumpăra fiecărui câine proviziile necesare pentru a se dezvolta armonios. Pe lângă acest impediment se mai pune şi problema spaţiului. Dacă anul trecut îmi era destul de greu să stăpânesc cei doi câini pe care i-am avut, ce pot să mai spun în situaţia de faţă? Curtea noastră este destul de spaţioasă, însă ştiţi şi voi cum este... mai punem colo câte o legumă... colo câte o floare... şi ce să facă şi pramatiile astea mici? Le distrug, normal!

Din nefericire cred că patru dintre ei vor ajunge la adăpost, ţinând cont de faptul că mătuşa mea doreşte unul şi va veni să îl ia când va fi destul de mare. De ce spun din nefericire? După incidentul cu băieţelul sfâşiat de câinii din Bucureşti, din câte ştiu eu există o lege prin care se face legală eutanasierea animalelor din adăposturi ale căror stăpâni nu s-au mai prezentat pentru a-i întreţine sau dacă nu sunt adoptaţi în minimum 30 de zile. Sunt un foarte mare iubitor de animale şi nu suport să mă gândesc la măcelul care poate avea loc chiar acum în adăposturile animalelor. Astăzi este ziua 31 a lunii... de ce m-aş gândi oare la ceea ce s-ar putea întâmpla? Chiar nu vreau, vă spun sincer!

Teoria prezentată mai sus este cea mai probabilă. Am încercat să caut pe internet magazine cu mâncare pentru căţei, însă nu am fost satisfăcut decât de un singur site. Este vorba de petpal petshop online, fiind unul dintre cele mai căutate magazine din domeniu. Am accesat şi eu puţin pagina şi am fost mulţumit de preţurile afişate la mâncărurile pentru câini, însă ştiu că nu voi avea niciodată suficienţi bani pentru a le asigura mâncarea necesară pentru o lună de zile, iar tatăl meu nici nu cred că vrea să audă de un asemenea plan "ingenios". În sfârşit, sunt foarte mândru de faptul că românii au înţeles necesitatea unei alimentaţii sănătoase pentru dezvoltarea optimă a animalelor de companie. Totodată fac un apel la toţi iubitorii de animale şi oamenii cu inimă. Nu lăsaţi câinii să moară! Adoptaţi un căţel, salvaţi o viaţă nevinovată! Ignoranţa statului a dus la moartea acelui copil din Bucureşti, nu animalul, pentru că, în cele din urmă, animalul cel mai fioros este statul în sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu