vineri, 22 august 2014

Recenzie Guess Seductive Homme

Nu ştiu câţi dintre voi sunteţi ca mine, iar aici mă refer în special la bărbaţi, dar eu unul nu pot pleca de acasă fără să ştiu că m-am dichisit bine. O fac pentru că nu vreau să fiu respingător, aspect foarte important pentru mine în viaţa de zi cu zi. Mi se pare de bun augur să ies pe stradă, să arăt bine, îngrijit, să miros frumos şi să fiu elegant. Desigur, m-am mai întâlnit şi cu persoane diametral opuse în această privinţă, însă nu îi judec. Ceea ce încerc să subliniez aici este faptul că frumuseţea exterioară o reflectă pe cea interioară. Un corp neîngrijit este oglinda unui suflet neîngrijit.
Fiie că este vorba de o plimbare prin oraş sau o vizită la rude, înainte să ies din casă, igiena orală, duşul şi hainele mereu curate şi călcate nu pot lipsi! Mă îngrijesc întotdeauna înainte să ies; caut să fiu cât mai frumos şi să atrag atenţia celor de lângă mine. Desigur, nu sunt un om narcisist, însă îmi place să mă simt bine în pielea mea, iar eu nu mă pot simţi bine în pielea mea ştiind că nu am o imagine curată... la propriu!

Unul dintre aspectele la care ţin cel mai mult este spălatul. Sunt bărbat, iar ca orice bărbat mai transpir, în special pe timp de vară. Astfel, eu de fiecare dată după ce mă spăl apelez la un deodorant şi un parfum. Este o senzaţie de nedescris să ştii că ai făcut tot posibilul să te aranjezi şi să arăţi/miroşi foarte bine! Eu o fac foarte frecvent şi mă simt foarte mulţumit de rezultate, până acum. Desigur, mai sunt şi acele momente în care sunt pe fugă şi nu mai apuc să duc totul la capăt aşa că încep să sar peste câteva etape. De foarte multe ori mi s-a întâmplat să fug de acasă, dându-mă doar cu deodorant.


Pentru că tot am început un subiect pe tema igienei personale, vreau să vă prezint unul dintre produsele mele preferate. Cumpăr foarte frecvent produse de îngrijire personală din magazinele offline, însă mă arăt mai mulţumit de comenzile din mediul virtual, deoarece nu prea mai suport preţurile. Aşa cum precizam în multe alte articole de-ale mele, această eră a tehnologiei ne permite să avem gadget-uri care mai de care, în prealabil cu conexiune la internet, putând să comandăm foarte multe lucruri prin intermediul acestora. Şi, de ce nu? Chiar şi produse de îngrijire personală! Pentru mulţi dintre noi este un must have foarte important, deoarece magazinele din mediul virtual s-au arătat în nenumărate rânduri mult mai eficiente şi avantajoase decât cele offline.

Revenind la acel produs despre care vă vorbeam, este vorba despre un parfum bărbătesc. Acesta a fost comandat de pe Aoro.ro, magazinul meu preferat de îngrijire personală din mediul virtual. Şi dacă vă întrebaţi, da, şi bărbaţii au nevoile lor în materie de frumuseţe! Dar nu fac referire la machiaje sau fonduri de ten. Să fim serioşi! Numele parfumului este Guess Seductive Homme. Chiar numele denotă faptul că mirosul este unul foarte seducător. Testându-l am realizat faptul că mirosul persistă destul de mult. Mai am un prieten care şi-a cumpărat cândva acelaşi parfum, iar el a spus pe atunci că are o durabilitate medie, aspect pe care eu l-am confirmat în momentul de faţă. În ceea ce priveşte efectul mirosului, lumea percepe cu uşurinţă mirosul de la o distanţă de 2 sau 3 metri.


Dacă eşti bărbat şi te uiţi după un parfum cu adevărat seducător, Guess Seductive Homme este parfumul potrivit pentru tine. Mirosul este unul dulce, din felul în care îl percep eu. Acest parfum are un efect năucitor asupra nărilor mele. Este atât de elegant şi de dulce încât îi pot purta mirosul aproape în orice circumstanţe. La o petrecere, într-un club sau la o întâlnire... Acest parfum va face inimile fetelor să bată cu putere. Este acel tip de miros pe care îl caută o femeie la un bărbat. Din punctul meu de vedere parfumul este făcut pentru o vestimentaţie casual. Îmi place foarte mult acest parfum datorită mirosului pe care nu îl poţi uita.

Un alt aspect pe care aş dori să îl aduc în discuţie este naturaleţea mirosului. Apreciez faptul că la acest parfum se pot remarca mai multe arome, fără să aibă o nuanţă sintetică. Eu am mai utilizat multe alte parfumuri, iar multe s-au dovedit a fi slabe calitativ. În schimb, Guess Seductive Homme nu este un parfum ca toate celelalte. Primul lucru la care mă aştept atunci când încerc un parfum este să nu se simtă vreun miros ciudat, ca de plastic sau spirt. La acest parfum am perceput din primul moment un miros plăcut de orhidee. Miros incontestabil pentru mine, orhideea numărându-se printre florile mele preferate.

În ceea ce priveşte preţul, este uşor accesibil. Nu vă dezvălui preţul parfumului întrucât îmi doresc ca voi să descoperiţi acest detaliu, de pe Aoro.ro. Şi pentru că parfumurile sunt unele dintre cele mai comune cadouri, eu consider că acest produs este mai mult decât potrivit pentru a fi dăruit cuiva. Împachetat frumuşel, Guess Seductive Homme poate deveni cu siguranţă, şi cu uşurinţă, atracţia principală din camera unui bărbat. Aspectul cutiei în care se află sticluţa te duce cu gândul la un design butucănos, dar nu este chiar aşa. Am avut surpriza să găsesc o sticluţă măricică, elegantă şi atrăgătoare în acelaşi timp. Ce mai aşteptaţi, băieţi? Eu am făcut pasul spre această lume a eleganţei cumpărând parfumul Guess Seductive Homme. Voi ce faceţi? Dacă şi voi sunteţi clienţi ai magazinului Aoro.ro, făcând referire la ambele sexe, care este cel mai plăcut parfum pe care l-aţi putut cumpăra vreodată? Până în momentul de faţă, Guess Seductive Homme se clasează pe locul II în topul preferinţelor mele, dar nu vă voi dezvălui încă cine se află pe primul loc, fiindcă este destul timp şi cred că puţin suspans nu strică. Alegeţi calitatea, pentru că ea merită banii, iar voi meritaţi doar ce este mai bun. O alegere bună se face doar cu răbdare, informare şi cu oameni serioşi, cam ca aceia de la Aoro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu