luni, 18 august 2014

Cum mi-am petrecut weekend-ul

Hei, salutare tuturor! Voi începe prin a vă spune că am avut o perioadă foarte încărcată, lucru care şi-a cam spus cuvântul faţă de activitatea mea pe blog. Of, Doamne! Mi-aş dori să fiu multifuncţional, ca să pot să fac tot ce mi-am propus, într-o singură zi! Weekend-ul acesta m-am axat foarte mult pe colaborări cu anumite magazine autohtone, în principal am avut de lucru pentru Kurtmann şi Aoro. În curând o să observaţi ultimele recenzii ale mele în materie de fashion. Pentru mine este un nou început, întrucât am mai scris despre modă în trecut, dar niciodată nu am făcut-o cu atâta pasiune şi creativitate ca până acum. Mi-am stors creierii atât de mult pe la începutul vacanţei încât abia acum mi-a revenit creativitatea de odinioară. Desigur, nici de făcutul banilor nu m-am lăsat, tocmai de aceea aseară m-am culcat foarte târziu, fiind nevoit să scriu un articol pentru platforma e-Advertising, pe care o recomand tuturor bloggerilor care sunt dispuşi să câştige nişte bănuţi în mediul virtual. Voi face în curând un articol despre cum se poate câştiga din online, deci staţi pe aproape!

Pentru că am terminat, în mare, cu toată activitatea de pe planul profesional, haideţi să vă spun şi ce am făcut pe plan personal. Ieri a fost ultima zi în care tatăl meu a mai fost în concediu, aspect de care am ţinut să profit din plin. Îmi era foarte poftă de ceva dulce, dar făcut în casă, tocmai de aceea am reuşit să îl conving să facă nişte gogoşi. Este prima oară când îi ies atât de bune, încât simt nevoia să vă împărtăşesc câteva gânduri despre ele. Am mai mâncat şi înainte gogoşi tipic poliţieneşti, pentru că aşa le numesc eu pe acelea care nu mai au aluat în mijloc, dar niciodată nu mi-au plăcut la fel de mult ca acestea. Este prima dată când mănânc acasă aşa ceva, celelalte fiind de la brutăriile locale. În reţeta lui, după ce a scos gogoşile de la cuptor şi le-a lăsat să se răcească puţin, tata le-a uns cu puţină miere de rapiţă, urmând ca apoi să presare peste ele nucă de cocos. Nu este o "glazură" oficială, însă nouă ne place să experimentăm gusturi noi, de aceea încercăm să depăşim tiparele obişnuite şi să facem lucruri noi.

Yammmm! Ce delicioase au fost!

Într-o altă ordine de idei, m-am uitat foarte mult la TV. Îmi propusesem să îmi caut un nou serial TV, lucru care nu mi-a prea reuşit datorită căldurii năucitoare, dar oricum, nu cred că este încă necesar să mă uit din nou la seriale. Ştiu că data trecută când m-am uitat la Breaking Bad... episoadele mi-au dat o asemenea dependenţă încât petreceam ore întregi în faţa computerului urmărind fiecare moment din viaţa personajelor. Ce este drept, acest serial a meritat fiecare clipă! Dacă şi voi sunteţi fani Breaking Bad sau vă daţi în vânt după drama de familie, acţiune şi suspans, vă sugerez acest serial. Ei... şi ce să vă mai spun? De vreo trei zile încoace, în fiecare seară stau pe afară până târziu, în afară de aseară. Încerc să mă mai bucur de ultimele clipe de "libertate" până la sosirea noului an şcolar. Până data viitoare, vă salut şi vă urez o săptămână cât mai frumoasă! Astăzi mă voi plimba cu bicicleta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu