marți, 12 august 2014

R.I.P. Robin Williams



Din copilărie am această imagine în minte, când Robin îşi juca rolul în animaţia Aladin, el fiind Genie, duhul care îndeplinea dorinţe. Este un şoc pentru mine să mă trezesc dimineaţa şi să îmi încep ziua în lacrimi, moment atât de tragic încât nu îl voi uita vreodată. Îmi permit să cred faptul că acest om a fost un înger trimis de către Dumnezeu, fiindcă am trăit întotdeauna privind filme de comedie, dar puţini actori mi-au adus cu adevărat zâmbetul pe buze. El, Robin Williams, a fost geniul actoriei, şi va rămâne aşa, care a reuşit să producă fericire cât şi bunătate în sufletele oamenilor, astfel dăruindu-şi cel mai de preţ dar pe care l-a putut avea. Va rămâne în mintea şi sufletul meu pentru cât timp voi mai avea de trăit pe această lume, şi îi voi recunoaşte întotdeauna meritele pentru ceea ce sunt astăzi, fiindcă am copilărit împreună cu personajele lui, am simţit trăirile lui şi i-am mulţumit pentru fiecare zâmbet adus. Robin va rămâne elementul care defineşte esenţa umanităţii. O să îmi fie dor de tine!

Un comentariu: