joi, 21 august 2014

September's outfit | Kurtmann

Pe o asemenea căldură nu se merită să ieşi în oraş pentru nimic în lume... bine, poate doar pentru o îngheţată... şi pentru o sesiune de shopping. Eu, din fericire, nu am fost la shopping în adevăratul sens al cuvântului, ci mai degrabă am fost să scot banii de pe card ca să mă pregătesc de shopping. Haideţi să vă spun ce am făcut. În urmă cu câteva zile am început să răsfoiesc puţin produsele celor de la Kurtmann - făcând o mică paranteză, este magazinul meu preferat de haine, totodată sponsor al blogului – şi nu mică mi-a fost mirarea să văd că au adus încă un stoc de haine noi şi frumoase pentru bărbaţi, la care mai presus de toate primează calitatea.

Am stat câteva ore bune în căutarea produselor perfecte, asta pentru că nu mai este decât o lună până când va reîncepe şcoala, iar eu cum sunt mai perfecţionist încep să mă pregătesc de pe acum cu cele necesare. Mi-am făcut curăţenie în dulap şi am mai aruncat din hainele vechi, făcând loc pentru noile achiziţii. Un articol vestimentar la care chiar ţineam foarte mult să ajung a fost o pereche de pantaloni de sport. De fel nu sunt mare sportiv, dar când mai am şi eu momentele mele şi încep să îmi pun muşchii la contribuţie mă trezesc deodată că nu am nicio pereche de pantaloni corespunzătoare pentru o asemenea activitate. Pe timp de iarnă folosesc de câţiva ani încoace pantaloni scurţi, lucru care nu este tocmai ok. Şi nu că aş face sport prin zăpadă, dar chiar şi prin sălile de fitness mai este frig din când în când. Nu de puţine ori puteam să răcesc din cauza propriei mele neglijenţe. Ei bine, anul acesta am făcut un efort minim şi mi-am cumpărat această pereche superbă de pantaloni de sport. 

Perechea este confecţionată din bumbac în proporţie de 100%. I-am îmbrăcat pentru o tură de alergat, şi ghiciţi ce? M-am simţit extraordinar în ei! Sunt foarte confortabili şi arătoşi. Preţul a fost foarte avantajos, costându-mă doar 55 lei. Au două imprimee decorative, unul dintre ele fiind pe piciorul stâng, iar cel de-al doilea fiind pe partea dorsală. Buzunarele sunt foarte bune, fiind spaţioase. Nu sunt rigide şi pot transporta după mine cu uşurinţă un Mp3 player în timp ce alerg. Un aspect foarte important pentru mine este acela că au fost concepuţi cu bandă elastică, stând astfel foarte aproape de corp. Iar în cazul meu, pentru că sunt mai slab de fel, şnurul în talie mă ajută nespus de mult. Am avut foarte multe momente neplăcute în care a trebuit să îmi târâi după mine pantalonii doar pentru că nu stăteau pe mine. Nu, nu şi de această dată!



Trecând de la sport la stilul casual, am achiziţionat alte trei produse care mie-mi plac la nebunie. Este vorba de o bluză, din nou o pereche de pantaloni, de această dată din bumbac şi elastan, şi un portofel, pentru că tot nu aveam unul. Voi începe să vă prezint pe rând toate produsele, însă prioritară va fi bluza de această dată. Ştiţi momentul ăla de „vai, trebuie să plec şi chiar habar nu am cu ce să mă îmbrac”? Eu m-am întâlnit de foarte multe ori cu această situaţie, lucru care nu este tocmai plăcut. Cu această bluză nu există niciun dubiu, este potrivită pentru orice situaţie. Fie că este vorba de o peripeţie la munte, la mare sau doar de o banală plimbare prin oraş, bluza aceasta este pe gustul meu, întrucât este simplă şi are un aspect casual. Şi m-a costat doar 70 lei! Deşi mi se pare că este cam mică, se aşează foarte bine pe corp şi este potrivită mai ales pe timp de vară, deoarece materialul este subţire şi nu irită pielea. Este croită din bumbac şi poliester şi are un aspect strâmt. Cel mai mult îmi plac, după cum le numesc eu, micile granule albe de pe ea. Sunt nişte bulinuţe albe din material, care scot în evidenţă mai bine aspectul casual. Pe lângă acestea, gulerul este în formă de „U”, iar pe partea dreaptă a acestuia se pot regăsi trei năsturaşi pentru aspect. Ultimul aspect plăcut la această bluză este „necontinuarea”. La talie se poate observa faptul că materialul nu este cusut nici pe exterior, nici pe interior. Este ceva nou pentru mine, vă spun sincer, pentru că nu am mai întâlnit astfel de bluze până acum, dar mă arăt încântat de această idee!



Şi pentru că am trecut în revistă şi bluza, haideţi să vă prezint cea de-a doua pereche de pantaloni pe care am primit-o. Este vorba de o pereche de pantaloni lungi, croiţi de asemenea din bumbac, însă de această dată şi din elastan. Îmi plac foarte mult! Am uitat să menţionez faptul că, aşa cum ochii mei sunt albaştri, culoarea mea preferată este albastru. Acum sper că înţelegeţi de ce am ales două haine de aceeaşi culoare. Dar nu aş face niciodată greşeala de a le purta împreună! Această pereche de pantaloni m-a costat de asemenea 70 de lei. Acum înţelegeţi de ce iubesc atât de mult acest magazin?


Preţuri mici şi calitate înaltă! Materialul este puţin cam gros pentru perioada aceasta din an, cel puţin pe meleagurile noastre, întrucât transpir cam repede în ei, dar nu mi-am făcut până acum griji din cauza unor posibile pete de transpiraţie. În mod paradoxal, eu când mă îngraş mai mult pun pe picioare decât la burtă. Şi pentru că sunt bărbat, normal că am şi păr pe picioare. Vă daţi seama cam cât de cald îmi este mai ales pe căldura asta. Însă toamna este foarte aproape, deci nu cred că voi apuca să mă plâng prea mult de faptul că nu apuc să îmbrac prea des această pereche de pantaloni. Şi v-aş scrie un întreg roman despre această pereche de pantaloni, pentru că o ador atât de mult încât aş purta-o zi de zi, dar aşa ceva pur şi simplu nu se face! I-am combinat cu o cămaşă albă şi o pereche de tenişi, de asemenea albaştri, lăsând puţin răgaz între pantaloni şi ochi. Nu sunt mare designer, dar ştiu că ochii sunt foarte importanţi atunci când trebuie să ne decidem în legătură cu hainele, iar contrastul albastru-alb-albastru se potriveşte de minune, cel puţin din perspectiva mea. Se calcă foarte uşor, iar materialul nu este foarte pretenţios. Are un aspect strâmt, iar croiul este conic.


Şi ultimul, dar nu cel din urmă, râvnitul portofel! Am achitat doar 24 lei pentru el şi îmi place la nebunie, deşi mă aşteptam să încapă şi câteva acte importante în el. Este cam micuţ, dar foarte frumuşel. Are o bandă elastică menită să îl ţină închis. Are nişte găuri pentru aspect, iar interiorul este format din mai multe compartimente. Deja vă pot spune că un card şi o sumă de bani şi-a făcut loc în el. Iată deci, cam aşa arată vestimentaţia cu care o să mă prezint luna viitoare la şcoală. Dacă şi voi sunteţi de părere că produsele Kurtmann sunt de calitate, vă invit să lăsaţi un scurt comentariu. Sper că v-a plăcut acest outfit! Dar să nu credeţi că va fi şi ultimul. Cu siguranţă nu va fi ultimul!

6 comentarii:

  1. ce misto sunt toate ... un portofel chiar ii cautam si eu sotului ..e chiar fain si ieftin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este puţin cam micuţ, dar arată foarte bine şi are loc destul pentru un card de credit, câteva facturi şi nişte bani. Dacă este şi genul de persoană care cară după el iconiţe, are loc şi pentru ele! :D

      Ștergere
  2. Tentante cumparaturi ! Imi place ce ai ales, ai gusturi foarte bune dar trebuie sa recunosc ca pantalonii albastri si bluzita sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe! Adevărul este că pantalonii de sport i-am luat din necesitate, nu ca să fac o paradă a modei cu ei. În orice caz, îţi mulţumesc pentru comentariu! Şi mie îmi plac la nebunie pantalonii şi bluza! Am stat câteva ore bune ca să aleg ce să îmi iau.

      Ștergere
    2. Haha, te inteleg perfect ! Si eu aleg sa port pantalonii de sport doar in cazuri de maxima urgenta si necesitate, cand se cere asta ! :)) Btw, admir faptul ca mai exista barbati care stau cu orele sa-si aleaga un articol de imbracaminte, la un moment dat aveam impresia ca noi femeile suntem chiar ciudate. Sa le porti cu drag !

      Ștergere
  3. foarte fainute hainele pe care le-ai ales. :D sa le folosesti cu placere :)
    pantalonii sunt preferatii mei :)

    RăspundețiȘtergere