vineri, 1 august 2014

Relax, tomorrow is weekend!

În sfârşit mă pot relaxa şi eu după o săptămână în care am muncit şi nu am făcut nimic altceva decât să transpir din cauza căldurii năucitoare. Astăzi parcă a fost mai obositor decât de obicei. Încă de dimineaţă am avut de făcut câte ceva. Ba a trebuit să fac curăţenie, ba a trebuit să merg până în oraş... iar acum spre seară am terminat totul scriind un articol pentru un concurs cu 3 premii în valoare de 75 euro. Sper să câştig unul dintre premii, întrucât nu o duc prea bine cu banii în ultima perioadă şi chiar mi-ar trebui nişte haine noi. Am oferit cam toată energia mea de blogging de pe această săptămână pentru scrierea acelui articol. Ideea este că articolul nu a fost început de astăzi, ci de alaltăieri. De 3 zile mă tot chinui să îl fac perfect. În cele din urmă sper că am reuşit să îl aduc la nişte standarde cât de cât mulţumitoare. Deşi mi-aş dori ca mâine să mă odihnesc şi să am parte de relaxare, s-ar putea totuşi să existe şansa să nu o pot face. De obicei la mine treaba începe luni şi se termină abia sâmbătă seara. Mâine o să fac curăţenie generală în casă, chiar dacă astăzi dimineaţă am făcut cam tot ce s-ar fi putut face. În fiecare săptămână, sâmbăta este ziua alocată curăţeniei generale. Voi acorda din nou câteva ore bune treburilor înainte ca toate lucrurile să fie puse la punct.

Un comentariu: