marți, 26 august 2014

Decoraţiuni exterioare


Îmi place foarte mult să mă gândesc cum ar putea arăta curtea casei visurilor mele, lucru care mă face să trec peste orice barieră a lumii reale şi să concep scenarii care depăşesc orice raţiune. Sunt genul de persoană care s-ar bucura să aibă un castel, o fortăreaţă sau un conac, chiar dacă vremurile moderne impun indirect structuri contemporane. Mi-e îmi plac foarte mult clădirile cu o arhitectură mai veche, dar nici curtea nu trebuie neglijată. Revenind la realitate şi timpurile actuale, dacă ar fi să am o casă cu un teren decent pentru curte, aş face tot posibilul să am o fantana arteziana în curtea din faţă, în mijlocul cărării spre uşă. Nici ideea unor jardiniere cu flori nu îmi repugnă. Am împrumutat câteva idei de design exterior de la prietenii noştri englezi, întrucât am observat că au gusturi foarte bune în ceea ce priveşte amenajarea curţilor.


O fântână pe care eu am apreciat-o foarte mult ar fi cea prezentată mai sus. Îmi place să fiu nonconformist în orice privinţă. Aspectul pe care îl redă această fântână unei curţi poate să difere de la o zonă la alta. Mie îmi place foarte mult faptul că inspiră ideea unei strânse legături cu natura. Comuniunea dintre oameni şi natură ar trebui să fie foarte strânsă, dar asta înseamnă de asemenea utilizarea unor mijloace cât mai puţin poluante pentru mediul înconjurător în ceea ce priveşte construirea unor clădiri sau, în cazul de faţă, amenajarea unor curţi. Pe lângă aspectul plăcut al acestei fântâni, preţul este unul foarte accesibil. Costă doar 207 lei, preţ foarte avantajos pentru piaţa din România, şi nu cred că ar fi cineva care să nu îşi poată permite un asemenea "gadget al frumuseţii" după doar o lună de muncă şi un salariu decent. Eu refuz să cred acest lucru!


Pe de altă parte mă simt atras şi de flori. Jardinierele cu flori sunt cele mai frumoase decoraţiuni pe care le-am putut vedea vreodată într-o grădină. Recent şi prin oraş s-a abordat această idee a jardinierelor cu flori, reuşind astfel să transmită un mesaj destul de puternic: "decoraţiunile pentru mediul privat pot fi şi pentru mediul public". De bunăvoinţă şi nesilit de nimeni, consider că o casă nu este completă fără stropul de culoare oferit de flori. Obişnuiesc eu să spun că mediul în care trăim ne oglindeşte sufletul. Iată deci, cam acelaşi lucru se poate aplica şi în această situaţie. Desigur, nu trebuie nici să picăm în extrema negativă încât să îmbrăcăm întreaga grădină în flori, dar pe alocuri se merită să mai observăm câte un petic de culoare. Dă bine la ochi! În cele din urmă, ce să vă mai spun? Iubiţi frumosul şi decoraţi-vă doar aşa cum vă dictează inima şi sufletul, nu sfaturile celorlalţi. Uneori în viaţă este mai bine să te mişti şi să acţionezi după propria intuiţie. Pentru mai multe detalii despre produsele prezentate, vă invit să aruncaţi o mică privire asupra paginii web www.piatraonline.ro şi credeţi-mă pe cuvânt că merită fiecare bănuţ investit în acest domeniu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu