marți, 26 august 2014

Patul este mai confortabil cu Beddinginn

Deunăzi am început să mă interesez de elemente ce ţin de decoraţiuni interioare. Nu este o noutate pentru mine, nici pentru cei care se învârt în jurul meu, pentru că ştiu foarte bine cât de mult îmi place să mă gândesc la casa visurilor mele. De ce fac acest lucru? Ştiu că anii trec foarte rapid şi am nevoie de câteva idei despre modul în care ar putea arăta în viitor locuinţa în care îmi voi petrece restul vieţii alături de familia mea. Magazinele autohtone m-au dezamăgit în această privinţă din păcate, întrucât nu am reuşit să găsesc nişte lucruri pe care unii le pot considera nişte simple banalităţi. În căutarea mea pe internet am găsit un magazin online din Asia care comercializează produse pentru casă, în special pentru dormitor. Este vorba de site-ul beddinginn.com. Îmi place la nebunie acest site, deoarece are produse de calitate şi preţuri foarte avantajoase. Cel mai mult mă atrag stickerele de perete datorită efectului creat într-o cameră. Sunt nişte decoraţiuni pe care mi le doresc de foarte mult timp în propriul dormitor, însă nu mi-am făcut niciodată timp pentru asemenea achiziţii. Desigur, şi banii au reprezentat o problemă.

http://www.beddinginn.com/product/New-Arrival-Beautiful-English-Poem-Print-Wall-Stickers-10887700.html

Alte produse care mi-au atras atenţia sunt produsele pentru pat. Din gama largă de produse am reuşit să identific vreo două-trei seturi pentru pat care chiar ar arăta bine pe paturile casei mele. Pentru că mai întâi de toate mă gândesc la viitorul meu şi abia apoi la ideea de a avea moştenitori, un set de lenjerie pentru propriul pat este foarte important, de aceea am găsit king bedding set, fiind pe măsura aşteptărilor mele. Desigur, m-am gândit apoi că s-ar putea să am nevoie şi de lenjerie pentru patul copiilor, asta în cazul în care voi avea, tocmai de aceea am căutat şi pentru ei ceva. Am găsit cu uşurinţă un baby boy bedding set şi princess bedding set foarte avantajoase, dar este vorba de un viitor faţă de care nu mă pot pronunţa încă, chiar dacă îmi doresc cu ardoare să fiu tată. Îmi place totuşi să am planuri de viitor!

http://www.beddinginn.com/product/Unique-Starfish-Shell-On-Beach-Print-4-Piece-Bedding-Sets-Duvet-Cover-Sets-10575479.html
Odată cu navigarea mea pe acest site, atenţia mea a început să fie mult mai distributivă. Întrucât am reuşit să găsesc nişte seturi pentru pat cu imprimeuri foarte interesante. Sunt genul de persoană simplă care se mulează uşor la nevoile societăţii moderne. Eu văd prin aceste "nevoi" o tendinţă de a lăsa în urmă aspectele societăţii clasice. Astfel mi-am dat seama că seturile pentru pat cu imprimeuri florale sau aspect minimalist nu îmi prea mai plac. Caut întotdeauna să găsesc lucruri moderne, dar cu note de simplitate. Deşi nu sunt un mare fan al societăţii urbane, trebuie să recunosc faptul că ador imaginile cu oraşe. De aceea vă prezint în următoarea imagine un set pentru pat cu imprimeu urban.

http://www.beddinginn.com/product/Morden-City-In-The-Dusk-With-High-Buildings-And-Large-Mansions-Print-4-Piece-Bedding-Sets-Duvet-Cover-Sets-10567021.html
Înţelegeţi voi? Eu îmi fac planurile de viitor, în prezent! Nimic nu trebuie lăsat pe ultima sută de metri, întrucât nu putem şti niciodată cam cât de greu ne va fi la momentul respectiv să ne apucăm de făcut anumite lucruri, fie ele cât se poate de mici şi nesemnificative! Fie că este vorba de un set de pat sau câteva stickere pentru perete, este foarte important să ne apucăm din timp să ne gândim la opţiunile pe care le avem. Timpul nu stă niciodată în loc! De asemenea vă invit să aruncaţi o privire asupra produselor din categoria wall art şi cups.

http://www.beddinginn.com/product/New-Arrival-Hand-Painted-Creative-Cup-With-Sexy-Lip-Or-Whiskers-Sign-One-Pair-10782911.html

http://www.beddinginn.com/product/Amazing-Creative-Eiffel-Tower-Four-Piece-Coffee-Mug-Sets-10961407.html

http://www.beddinginn.com/product/New-Arrival-Map-Of-World-Print-Wall-Stickers-10938488.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu