duminică, 31 august 2014

Stop! Articolul de duminică dimineaţa!

Săptămâna aceasta a fost una foarte obositoare pentru mine, întrucât am avut de îndeplinit mai multe activităţi decât eram obişnuit. Pe lângă asta, am suferit o mică infecţie la piciorul stâng, de aceea a trebuit să urmez un tratament în fiecare zi. Dacă mă credeţi, chiar şi acum mai am câteva pastile pe care trebuie să le iau, iar eu deja m-am săturat de ele, asta pentru că trebuie să mă trezesc devreme ca să iau pastila de dimineaţă, iar noaptea trebuie să stau treaz până la ora 12. Din fericire astăzi este ultima zi în care iau pastilele. Pe de altă parte trebuie să menţionez faptul că am o durere insuportabilă de spate, întrucât am stat foarte des la computer şi am lucrat, iar aseară, pentru că trebuia să umplu tot tabloul, am suferit din cauza unei migrene destul de puternice. Chiar şi acum pot să vă spun că sunt puţin ameţit şi mă cam doare capul, dar nu este ceva insuportabil.

Cât despre blog, activitatea mea a scăzut considerabil, întrucât am fost din nou invadat de problema advertorialelor şi abia dacă am mai avut timp să scriu şi ceva personal. Dacă nu aţi citit ultimul articol personal, vă invit să îl citiţi, deoarece este un articol pe o temă interesantă şi, sper eu, poate să ajute pe mulţi dintre bloggerii care sunt la început de drum. Ce anume am făcut săptămâna asta de nu am mai avut timp să scriu mai multe articole personale? Oficial, cei de la Kurtmann au devenit sponsorii principali ai blogului. În urma parteneriatului pe care vi l-am prezentat acum o săptămână, echipa a decis că putem continua o serie de parteneriate, lucru care m-a încântat foarte mult. De asemenea trebuie să îi mulţumesc Dianei Gândilă (angajată Kurtmann) pentru modul în care a abordat situaţia. Însă nici cei de la Aoro nu s-au lăsat mai prejos şi mi-au dat de mună. Până acum le-am scris două recenzii la două dintre produsele pe care le deţin de la ei, totul în schimbul unor vouchere de cumpărături pentru site-ul lor.

În cele din urmă, ce să vă mai spun? Aştept cu nerăbdare să înceapă liceul din nou, sper să învăţ dimineaţa ca să am mai mult timp şi pentru blog, pentru că m-am săturat să mă îngrămădesc cu postările în weekend-uri. Săptămâna viitoare o să vă prezint un nou outfit pentru şcoală. Desigur, va fi şi ultimul pe care îl fac pentru şcoală. Următoarele outfit-uri pe care le voi face vor fi exclusiv pentru alte ocazii. Până atunci, toate cele bune!

Un comentariu:

  1. Multa bafta si sanatate!
    P.S. Ori ai tu fontul prea mic, ori ochelarii mei de calculator au devenit prea slabi :))

    RăspundețiȘtergere