miercuri, 26 februarie 2014

1 martie vine cu flori

Oricât de mult ne-am strădui noi, bărbaţii, căci despre noi este vorba, cel mai frumos cadou pe care îl poate primi o femeie de la noi, cel mai sincer cadou şi frumos mesager rămâne în continuare acea floare dăruită din inimă. Poate că doar eu gândesc aşa, poate că nu. Cine ştie, nu cred că doar eu pot avea această chemare spre frumosul naturii, spre flori, aşa este? În fine, trecând peste acest mic detaliu, înţelegerea florilor reprezintă un impediment destul de mare în momentul alegerii unor aranjamente florale 1 martie. Eu, de exemplu, am căutat pe internet o florărie care să mă atragă în mod special, asta pentru că florăriile din oraşul meu au preţuri super piperate, iar florile expuse sunt... vai de capul lor, pentru că altfel nu pot spune. Astfel, tot navigând printre paginile de web ale internetului, am avut minunata plăcere de a găsi site-ul Floridelux. Anul acesta oricum am cam dat chix cu data de 1 martie, având în vedere faptul că am fost bolnav şi nu am prea avut cum să mă deplasez pentru a cumpăra un buchet sau un aranjament floral cât de cât drăguţ pentru mama şi sora mea, dar mă voi revanşa peste doar câteva zile, că doar... este loc şi de o a doua şansă! Când altcândva dacă nu de ziua femeii? Părerea mea este că aş putea să îmi repar greşeala (faţă de mine, desigur) cumpărând două buchete 8 martie. Chiar dacă am fost bolnav, mi se pare jenant să stau în aceeaşi casă cu cele două femei care mi-au fost alături încă de la naştere, fără să le arăt măcar puţină apreciere pentru faptul că m-au educat şi m-au crescut cu tot ce au avut mai mult (mama)... şi că mi-au fost mereu alături, chiar dacă ne mai ciondăneam când eram mai mici (sora).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu