marți, 25 februarie 2014

Surpriza vieţii

Astăzi când am ajuns acasă am avut marea surpriză să aflu că sora mea este într-o mini vacanţă pentru o săptămână, ceea ce înseamnă că va rămâne acasă. În sfârşit, nu voi mai fi singur toată ziua! Amin! Dar nu v-am povestit ce mi s-a întâmplat în drum spre casă, nu? Ei bine, împreună cu mai mulţi prieteni de-ai mei am dat o raită până la cineva acasă pentru câteva "răcoritoare". De ce spun răcoritoare? Chiar dacă vremea este puţin dezolantă şi întunecată, am spus noi că ar fi bine să ne colorăm puţin vieţile. Prietenul gazdă la care am fost ne-a servit cu o băutură, fără alcool pentru mine, care fumega... la propriu! În compoziţia ei a adăugat puţină gheaţă carbonică, exact cum se poate găsi pe site-ul celor de la www.dry-ice.ro, un site de nota zece! Întotdeauna m-am întrebat ce anume se foloseşte pentru a crea acest efect asupra băuturilor, însă niciodată nu am avut ocazia să le aflu "secretul"... iar acum am mai avut şi ocazia să servesc una?! Man, that's insane!
Pentru cei care încă nu ştiu despre ce este vorba, gheaţa carbonică este folosită pentru a crea acele efecte speciale la nunţi, petreceri, concerte care seamănă cu un val de ceaţă ce învăluie totul în jurul său. În aceeaşi măsură, gheaţa carbonică este folosită şi pentru sculpturile de gheaţă. Nu, încă nu am văzut o sculptură făcută din gheaţă carbonică, dar vă promit că imediat ce o să văd una, o să mă asigur că este făcută integral din gheaţă carbonică, apoi o să fac o fotografie alături de ea!
Chiar dacă suntem în timpul liceului, nimic nu ne-a oprit să ne simţim bine. Având în vedere faptul că ziua de marţi este, poate, una dintre cele mai grele zile pentru mine, mi-a prins bine o mică pauză de la stresul ăsta continuu. Liceul a început să semene din ce în ce mai mult cu o închisoare, un lagăr de exterminare... şi nu o spun cu răutate, dar ne seacă atât fizic cât şi psihic! Trebuie o nouă abordare, dragilor! Nu poţi să transformi o ţară de tineri în nişte super genii atâta timp cât nimeni nu îşi dă silinţa să schimbe ceva în învăţământul românesc. Este vina tuturor, nu doar a celor care ne conduc... este vina ta, cel care citeşti aceste rânduri chiar acum, vina mea şi poate vina celor de mai în urmă că nu au putut să se impună pentru un viitor mai bun al ţării. Din această cauză... na, ce să facă şi tinerii? Tinerii ca mine... stau şi beau răcoritoare pe o vreme imposibil de enervantă, noaptea, cu muuultă gheaţă carbonică!
Lăsând acest subiect "tabu" puţin pe tuşă, eu unul ştiu sigur ce o să folosesc pentru petrecerile mele din viitor. Gheaţă carbonică pentru majorat, nuntă, petrecerea de promovare... şi nu numai! Şi poate că o să mă coste destul de mult, pentru că planurile mele întotdeauna au fost măreţe, dar în aceeaşi măsură am reuşit să mă descurc pe cont propriu cu banii... ce m-ar opri în acele momente speciale? Cu siguranţă nu această societate, hehe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu