joi, 6 februarie 2014

Iubesc peştele... gătit!


Trebuie să recunosc, astăzi am avut parte de un festin. Nu, nu mă refer la o masă cu bufet suedez sau ceva de genul, ci la o simplă masă în familie, un moment din acela liniştitor în care mi-am permis să savurez un peşte fără să mă grăbesc cum fac de obicei în timpul meselor. Se ştie foarte bine în familia mea că sunt un mare fan al cărnii de peşte, indiferent dacă este albă, roşie... peşte să fie! Reţeta a fost una pe cât se poate de simplă:
  • 3 peşti
  • făină
  • ulei
  • 1 lămâie
  • mălai (pentru mămăliguţă)
După ce sunt curăţaţi peştii, aceştia sunt trecuţi prin făină. Se pun la prăjit în ulei şi se lasă 5 minute la foc constant. După 5 minute, peştii se întorc pentru a nu se prăji prea tare în ulei. Aşezaţi peştii pe un platou frumos, tăiaţi câteva felii de lămâie şi puneţi-le deasupra peştelui. Desigur, merge mâncat şi cu hrean sau cu saramură, dar eu am preferat să mănânc aşa cum a fost pregătit. Poftă mare!
Mă rog, este o reţetă care nu necesită mai mult de 10 minute pentru preparare, dar este prima pe blog... ah, nu îmi găsesc cuvintele... da, ce să vă mai spun? Cam aşa am onorat această zi minunată. Joe vă salută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu