joi, 27 februarie 2014

The strange... me

Este ceva în neregulă cu mine. Privind ceasul de la telefonul meu, mi-am putut da seama de faptul că, deşi astăzi am avut liber şi nu eram obligat să mă trezesc la ora opt dimineaţa, aşa cum sunt obişnuit să fac în timpul şcolii, am făcut-o! Încă de dimineaţă m-am trezit cu o febră insuportabilă, dar se pare că treptat începe să îmi treacă. Un singur lucru nu mi-a trecut încă, şi anume durerea de cap. Of, viaţa mea este foarte dificilă la boală... dar, din fericire, am învăţat cum să rezolv toate durerile. Am biruit durerea de cap stând aproape toată ziua în pat, încercând să dorm. Notez faptul că de fiecare dată când mă ridic din pat, capul meu începe să se învârtă alături de toate celelalte obiecte din cameră. Lăsând totul la o parte, eu încep să mă simt din ce în ce mai bine, sper că şi voi vă simţiţi bine pe vremea aceasta. Cine ştie? Poate că odată cu vindecarea mea, soarele îşi va întinde din nou braţele şi ne va încălzi din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu