duminică, 16 februarie 2014

Imprimanta, mâna mea dreaptă

Acum câţiva ani m-aş fi putut plânge de faptul că nu am o imprimantă... funcţionabilă! Astăzi însă mă mândresc cu o imprimantă de nota zece. Ce este drept, mai are momente în care îmi dovedeşte că tehnologia bate inteligenţa umană, dar în cele din urmă mă descurc eu... pentru că fiecare lucru pe Pământ a fost conceput pentru a fi biruit (părerea mea). Mă enervează când rămân fără cerneală; când apăs de o sută de ori pe butonul de print şi nu se întâmplă nimic... urăsc acele momente! Dar cu fermitate... totul se rezolvă! Tot cu această ocazie aş dori să vă prezint nişte chestioare pentru imprimantă care mi-au atras atenţia: Q2612A, cartuş HP 2, laminator A4. De curând am început să fiu pasionat de arta scoaterii documentelor la imprimantă... nu de alta, dar mă scuteşte de scris! Trebuie să recunosc, fără această minunată invenţie a omenirii, nu ştiu ce m-aş fi făcut. Vremurile acelea în care trebuia să scriu de mână referatele şi documentele necesare pentru liceu au apus. Nu mă pot mândri în totalitate de acest lucru, nu este un lucru tocmai ok să îţi mecanizezi munca, astfel începi să uiţi nişte deprinderi importante în viaţă. Subliniez însă faptul că fără imprimantă aş fi pierdut ore... zile întregi în favorul nemernicului de pix... iar eu cum sunt şi stângaci... mda! Nu scriu urât, nici încet, dar credeţi-mă când vă spun că este foarte obositor să scrii invers cu mâna. La ce mă refer? Vârful pixului sau a stiloului de obicei trebuie să alunece pe foaie pentru a scoate literele, nu trebuie să fie împins... ceea ce face şi mai greu scrisul, pentru că foaia este zgâriată de vârf. Dacă este vina mea sau nu pentru faptul că sunt stângaci, asta rămâne la alegerea lui Dumnezeu, însă sunt recunoscător pentru avântul nostru în lumea cibernetică... dovadă rămânând această minunată creaţie numită imprimantă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu