joi, 27 februarie 2014

Cadouri de 1 şi 8 martie

Pentru că datele de 1 şi 8 martie se apropie din ce în ce mai repede, m-am gândit să vă dau câteva sfaturi în legătură cu toate cadourile care ar trebui dăruite persoanei iubite. De când lumea şi Pământul, bărbaţii ştiu că femeile adoră acele genţi de firmă, scumpe şi foarte lucioase. Cu cât cheltuim mai mulţi bani, cu atât mai bine... pentru ele, desigur! Dacă mai ţineţi minte dintr-o postare din trecut, eu sunt foarte atent la detalii, de aceea trebuie să menţionez faptul că mă fascinează cumpărăturile ce au drept scop alegerea cadoului perfect. Este ca o vânătoare, plină de adrenalină şi mister! Niciodată nu ştii ce poţi găsi la următoarele zece magazine. Pantofi platformă... pantofi damă Matar.ro... ce ştiţi voi? Domnişoarele din ziua de astăzi au gusturi mult mai rafinate decât acum câţiva ani buni... în fine, pentru mine este un sentiment nemaipomenit acela când ofer unei persoane iubite un cadou din inimă. Pentru că suntem darnici, iubitori şi foarte grijulii cu frumoasele fiinţe ce ne aduc fericirea, cred că este super frumos să le acordăm puţină atenţie măcar de câteva ori pe an. Şi... când este oare mai frumos dacă nu în timpul primăverii? Întotdeauna mi-a plăcut să merg prin oraş alături de sora mea. Practic, de la ea ştiu totul despre fashion şi cosmeticele pentru bărbaţi. Doar pentru că sunt băiat, asta nu înseamnă că nu pot să fiu informat. Aşadar, mi-am propus ca anul acesta să fac mai multe cadouri de 1 şi 8 martie. Desigur, nu vreau să întrec măsura, ajungând să cheltui o grămadă de bani... dar vreau să mă axez pe câteva persoane importante din viaţa mea, persoane care mi-au fost alături, atât la bine cât şi la rău. Nu suntem obligaţi (ca bărbaţi) să facem aceste lucruri, dar sunt nişte gesturi pe care doar un gentleman şi le poate permite faţă de cineva drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu