joi, 6 februarie 2014

Ultimul film văzut


De la începutul acestei neplăcute şi plictisitoare vacanţe am avut o grămadă de timp pentru a viziona filme noi. Aseară, împreună cu tatăl meu, am decis că ar trebui să dăm o şansă "Hobitului". Am văzut împreună ambele părţi ale filmului şi am rămas surprinşi de toate detaliile şi tehnicile folosite în realizarea filmului. Scenariul este unul foarte bun, cel puţin asta cred eu, pentru că nu ne-am plictisit de râs, suspans şi chiar am putut spune la sfârşitul filmului "Hobitul - Dezolarea lui Smaug" că: "trebuie să existe şi o continuare! Nu se poate termina totul aşa!". Actorii au fost de-a dreptul amuzanţi, desigur din cauza machiajului, costumelor şi efectelor speciale. Povestea în sine este foarte interesantă, pentru că la un moment dat totul se leagă de restul trilogia "Stăpânul inelelor". Ce să mai spun? Nu vreau să fac o recenzie a filmului, ci pur şi simplu am vrut să aflaţi părerea mea despre el. Credeţi-mă când vă spun, cele trei ore pe care le-am petrecut uitându-mă împreună cu bătrânul meu la film au fost nepreţuite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu