sâmbătă, 15 februarie 2014

Durere, şcoală şi oboseală

Astăzi, deşi m-am trezit la ora 10, am fost foarte obosit. Nu ştiu motivul, dar sincer nu mai aveam chef de nimic. Primul lucru pe care l-am făcut imediat ce am ieşit din casă a fost să mă duc la frizer. Imediat după aceea am plecat cu sora mea puţin la plimbare. De ceva vreme nu am prea mai umblat prin oraş, nici nu mai ştiu ce s-a mai întâmplat prin el. Am dat o raită prin magazinele noastre preferate de haine, apoi am plecat spre casă. Odată ajuns acasă, ce să vezi? Nici bine nu m-am schimbat de hainele pentru oraş, că ai mei deja îmi dădeau directive. Ce este drept, dormitorul meu a fost cam răvăşit în ultima perioadă. Nevoia m-a împins la muncă, iar munca s-a rezumat la o aproape o jumătate de oră de dat cu aspiratorul, ştersul prafului şi mutatul obiectelor la locul lor. De obicei după ce făceam curăţenie mă simţeam bine, dar acum simt că urmez să explodez. Am o durere de cap insuportabilă, iar spatele mă distruge! Mâine mai rău! Va trebui să mă trezesc devreme ca să mă duc la biserică, apoi de la biserică să plec la un alt liceu din oraş pentru a participa la olimpiada de limba engleză, faza locală. Mi-a trebuit mie viaţă complicată! Pentru că la mine zilele de şcoală şi muncă nu se termină nici în weekend, măcar vouă vă doresc un sfârşit de săptămână plăcut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu