luni, 17 februarie 2014

Dexter - sezonul 4


Nu întrebaţi când am avut atât de mult timp încât să văd şi cel de-al patrulea sezon într-o perioadă atât de scurtă! Până acum am vizionat sezoanele în avans, ceea ce mi-a dat un avantaj pentru aceste postări. Trecând la subiect, acest sezon din Dexter m-a impresionat, dar totodată mi s-a părut foarte trist. Revenirea lui Frank Lundy în scenă m-a încântat, chiar dacă ştiam că Deborah nu şi-ar fi dorit să îl vadă. Iniţial am avut impresia că nu o să se întâmple nimic între cei doi, dar m-am înşelat. Am fost puţin dezamăgit să aflu că, după ce şi-a găsit în sfârşit "iubirea", Deborah s-a despărţit de Anton bine-nţeles, după moartea lui Frank Lundy. Noile personaje care au pus în evidenţă acest sezon au fost pe departe cele mai interesante de până acum. De la vecinul "bun" al lui Dexter până la Arthur, acţiunea a căpătat o nuanţă mult mai violentă decât în sezoanele anterioare. Peretele rece, sinistru şi autoritar pe care îl folosea Arthur pentru a-şi putea ascunde adevărata faţă m-au cam pus pe gânduri. În sfârşit, Dexter părea că şi-a găsit naşul, având în vedere experienţa de peste 30 de ani ai lui Arthur în crime realizate după anumite tipare; taman Dexter. Sfârşitul a fost cel mai trist sfârşit pe care mi l-aş fi putut imagina, deşi mă aşteptam ca Arthur să se apropie de familia lui Dexter. Moartea Ritei m-a luat prin surprindere, deşi mirosul morţii a început să îşi facă prezenţa încă din momentul în care Arthur i-a aflat adevărata identitate a lui "Kyle" (Dexter).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu