joi, 13 februarie 2014

Regim vegan

Seminţe de mărar, butaşi viţă de vie, seminţe porumb... ceva ce numai un vegetarian şi iubitor de o viaţă cât mai sănătoasă şi-ar dori să aibă. Multă lume a început în ultima vreme să treacă pe un regim alimentar de tip vegan. Poate că în cele din urmă, imaginile insuportabile în care ni se prezentau animale suferind şi felul în care acestea erau crescute, au ajuns să ne marcheze atât de tare încât să luăm o decizie corectă faţă de viaţă, faţă de noi... faţă de animale. De când mă ştiu trăiesc după această premisă, cam agresivă ce este drept, şi anume, că animalele sunt fiinţe la fel ca noi. Atâta timp cât noi nu trebuie să suferim, nici ele nu ar trebui. Sună corect, aşa-i? În ultima perioadă am fost interesat de soarta animalelor care ajung la abatoare, tocmai de aceea am petrecut mult timp documentându-mă asupra metodelor de sacrificare. Am fost terifiat! Dacă în vremurile de mult apuse se folosea un ciomag sau o piatră pentru a crăpa ţeasta bietelor necuvântătoare, astăzi se recurge la curentul electric, drujbe, săbii şi topoare... să nu mai spun de metodele chinezeşti..! Oare atât de mult ne-am înjosit? Am ajuns să chinuim bietele animale pentru a ne satisface poftele? Există mii şi mii de dovezi pentru cruzimea de care dau dovadă măcelarii care sunt vinovaţi pentru acest genocid, iar noi îi susţinem în mod direct mâncând carne. Într-adevăr, este foarte complicat să nu te abţii, dar eu cred că se poate. Deşi încerc de foarte mult timp, tot mănânc carne, dar o fac extrem de rar. Este o lecţie pe care trebuie, noi ca oameni, să o învăţăm de la natură. Dacă nu încetăm aceste atacuri, dezastrele şi daunele din urmă se vor abate asupra noastră. Un regim vegan este mult mai bun decât se pare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu