marți, 4 februarie 2014

Ce mă defineşte

Când vine vorba de stil şi modul în care arăt, devin cel mai aspru om de pe pământ. Pe mine mă defineşte foarte mult eleganţa, dar în acelaşi timp simplitatea. Nu mă văd îmbrăcat în tricouri cu cine ştie ce imprimeuri, chiar dacă m-ar tenta... dar este un principiu de-al meu. Adevărul este că eu mă consider tânărul adolescent... şobolan de laborator! Da, aţi citit bine, şobolan de laborator. Mie nu îmi prea place vestimentaţia sportivă, asta pe lângă faptul că nu mi se potriveşte, desigur. Cred că în urmă cu trei sau patru luni mi-am dat seama că eu sunt făcut pentru pantaloni şi blugi slim-fit, cămăşi şi tricouri albe sau negre, dar simple! Uneori chiar mă văd îmbrăcat într-o cămaşă albă, gulerul rigid şi cu o cravată neagră având peste umăr o geantă. Cum ce geantă? Una din acele genţi laptop Delmag... dacă nu înţelegi ce vreau să spun, convinge-te singur! Vezi rucsac laptop. Vorba unui prieten de-al meu: "ne pregătim de administrare... domnu'..?". Cine ştie? Poate în acea geantă să se afle şi un laptop performant sau poate o tabletă sofisticată cu sute de aplicaţii. Nu că nu m-aş imagina un domn... sau un tânăr cu bani mulţi în viitorul apropiat, dar un lucru ştiu sigur: arăt super la cămaşă şi pantofi! Ba chiar este visul meu cel mai mare acela de a deveni un om de afaceri, dar unul cu suflet mare. Pe lângă facultatea pe care doresc să o urmez, oare ar strica să am şi un lanţ de magazine prin întreaga ţară? Sau un produs inovator cumpărat de câteva milioane de oameni..? Eu cred că nu. Eleganţa, măreţia şi simplitatea. Tot ce mă defineşte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu