joi, 27 februarie 2014

Ce mă face fericit?


Multe persoane încă sunt în căutarea răspunsurilor privind fericirea mea. Ideea este că nu fac nimic special, nimic din ceea ce voi nu aţi face. Sunt un simplu adolescent, dar modul în care văd eu lumea îmi schimbă întreaga zi, desigur, în funcţie de starea de spirit din acea zi. Uneori sunt critic, iar ziua mea devine de asemenea mohorâtă, dar rareori sunt într-o asemenea stare încât să critic tot ce mă înconjoară. Îmi place să trăiesc viaţa după principii dure, dar asta nu mă împiedică să fiu o persoană fericită. Ador momentele când mă trezesc dimineaţa şi sunt mulţumitor că am ocazia să zâmbesc pentru încă o zi. Beneficiez de un arsenal de dorinţe, vise şi bogăţii ale vieţii, ce anume ar putea să mă convingă să nu mă bucur de tot ce mă înconjoară? Într-adevăr, este foarte greu să mai crezi că poate exista fericire pură pe Pământ, iar acest lucru se datorează societăţii în care trăim, însă eu reuşesc zilnic să mă satur de fericire, fie ea pură sau "artificială". Este cea mai mare nerozie să crezi că lipsa banilor, lipsa unui bun material sau a unei relaţii te poate împiedica să fii fericit. Familia mea nu este cea mai bogată familie din lume, dar cu siguranţă, eu cel puţin aşa o consider, este cel mai important element din viaţa mea. Prin intermediul mamei mele am învăţat să iubesc, să fiu bărbat şi să nu mă las călcat în picioare, în timp ce tatăl meu m-a întărit, m-a ajutat să fiu dur, dar în acelaşi timp să înţeleg ce sunt, cine sunt şi ce trebuie să fiu. Prin fraţii mei am reuşit să învăţ ce înseamnă să protejezi pe cineva drag, să fii fericit chiar şi în perioadele cele mai complicate ale vieţii... şi cum să îţi păstrezi speranţa. Doar pentru că nu mă afişez cu un iPhone 5 în public, ci cu un zâmbet sincer, nu înseamnă că nu pot fi fericit. Ce mă face fericit? Momentul când învăţ ceva nou! Ce mă face fericit? Arta, prietenii şi speranţa! Dar cel mai important, viaţa şi dreptul la libertatea de a gândi, de a decide şi de a justifica orice gest! Fericirea vine odată cu cele mai mici gesturi. Nu trebuie să fii mare ca să gândeşti în perspectivă, ci trebuie să ai o inimă deschisă şi un suflet puternic. Asta mă face fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu