joi, 27 februarie 2014

Dexter - sezonul 5

Ok, trebuie să recunosc faptul că sezonul cinci din mega-serialul Dexter se află în top 10 best things that ever happened to me! Mi s-a părut foarte trist momentul în care Dexter a fost pus în postura de a-şi conduce soţia pe ultimul drum, moment în care mi-au alunecat câteva lacrimi pe obraz. Este ok să plângi la un serial cu un impact major asupra sentimentelor. Primele două episoade au fost puţin cam plictisitoare, făcând în parte marte referire la noua viaţă la care Dexter urmează să se adapteze. În urmă cu un an mi-am permis cu neruşinare să caut pe Youtube câteva secvenţe din Dexter, iar astăzi am reuşit în sfârşit să îmi readuc aminte că una dintre cele mai impresionante crime pe care însuşi Dexter le-a înfăptuit s-a regăsit în acest sezon. Boyd, Dan, Cole, Alex şi Jordan, cele cinci victime din acest sezon fac acţiunea foarte interesantă prin conecţiunile pe care le au între ei şi poveştile lor. Răzbunarea lui Lumen şi sentimentele pe care le are aceasta faţă de Dexter schimbă întreg peisajul în ceva total neaşteptat. I miss Rita already!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu