sâmbătă, 8 februarie 2014

Pasiune pentru modă

Sora mă cunoaşte, părinţii mă cunosc... lumea mă cunoaşte! Sunt pasionat de modă şi orice aş face, nu aş putea să schimb latura asta a mea. Unii băieţi sunt atraşi de sport, de wrestling şi de maşini... bine, nu că eu nu am o oarecare "tandreţe" în lumea celor de la Mercedes... dar asta este altă treabă..! Revenind la subiect, eu sunt unul dintre puţinii băieţi care apreciază moda şi chiar îşi permite să o analizeze, în special tot ce ţine de încălţăminte. Fie că este vorba de pantofi bărbăteşti, fie că este vorba de pantofi damă, îmi place să observ detaliile. Exact ca o ţaţă! "Nu-mi place aia că nu este aşa... şi nici perechea aia că nu are nu ştiu ce..!". Pentru mine vestimentaţia unui om, în special pantofii, reprezintă imaginea acelui individ. Personalitatea noastră este reflectată prin felul în care ne îmbrăcăm. Am această afinitate spre eleganţă încă de mic copil. În acea perioadă nu prea înţelegeam cu ce se mănâncă moda, dar în timp am reuşit să cizelez puţin câte puţin, astfel reuşind să ajung un adevărat critic. În cazul bărbaţilor, pantofii, adidaşii... şi chiar ghetele sunt câteva din elementele vestimentare care nu ar trebui să lipsească niciodată din casă. De vreme ce nu sunt femeie, nu prea pot să fac o clasificare exactă a fiecărui articol, dar experienţa pe care am dobândit-o într-o familie în care există două persoane de sex feminin, mi-am dat seama că pantofii cu toc şi sandalele, chiar şi balerinii, sunt foarte importanţi. Este imperativ să cunoaştem câte puţin din fiecare domeniu al vieţii, astfel evităm să ne pătăm propria imagine în văzul lumii. Nu vi s-a întâmplat vreodată ca lumea să se uite chiorâş la voi? Dacă atunci au făcut-o din nesimţire, ei bine dragilor, gândiţi-vă ce s-ar întâmpla dacă aţi arăta ca un clov pe stradă... ah, o imagine de-a dreptul jenantă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu