joi, 27 februarie 2014

Amintiri din copilărie... ce concept

Hâh... cu toată sinceritatea, trebuie să vă spun că eu, spre deosebire de copiii din ziua de astăzi, am mai prins câţiva ani din acele vremuri în care computerul încă nu era la putere, iar telefoanele nu dominau creierii oamenilor. Facebook-ul, deşi îl folosesc şi eu, mi se pare cea mai mare stupiditate pe care omul o poate cunoaşte. Îmi este dor de acele zile de vară în care stăteam întins pe asfaltul călduţ de la umbra produsă de vie jucându-mă alături de vecinii mei jocuri monopoly... jocuri puzzle... sau chiar jocuri cu spiderman! Desigur, eu nu eram cel mai în vârstă dintre ei, dar cu siguranţă ştiam să îmi croiesc drum spre victorie cu orice ocazie, respectând în acelaşi timp şi regulile jocului. Erau nişte vremuri de aur, dacă îmi permiteţi să vă spun aşa... De ce? Pentru că atunci nu eram nevoiţi să căutăm pe internet cele mai noi jocuri apărute pe piaţă, ci trebuia să le inventăm noi înşine. Da, chiar dacă nu aveam prea multe la dispoziţie, subliniez faptul că nici cei de înaintea noastră nu au avut cine ştie ce... dar iată că ei, spre deosebire de noi, chiar ştiau ce înseamnă să se distreze. Păcat de lume, pentru că astăzi, când există atâtea posibilităţi, când viitorul pare mai mult decât sigur, iar timpul este cu noi... evităm toate aceste posibilităţi de a vedea adevăratele valori ale vieţii în favoarea unor ore pierdute în faţa unui display nenorocit. Eu recunosc, am devenit dependent de aşa ceva. Nu aş putea să stau toată ziua uitându-mă la TV... fără ca să intru măcar puţin la computer sau să rămân conectat pe Facebook de pe telefon. Desigur, dacă am alte activităţi... pot să las deoparte şi TV-ul, şi computerul... şi telefonul! Acesta, dragii mei, este un joc al voinţei, iar noi putem fi câştigători!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu