marți, 11 februarie 2014

Gripa "flappy"

De ceva vreme tot umblă pe internet această nebunie numită "Flappy bird". Dacă gripa aviară ar fi fost la fel de periculoasă ca acest joc banal, ei bine, oamenii nu ar mai fi mâncat carne de mult şi ar fi devenit vegetarieni. Având în vedere faptul că sunt mai curios de fel, am intrat pe internet şi am dat un search mic. Înarmat cu multă răbdare, totodată cu multă plictiseală, mi-am încercat şi eu puţin norocul. Bine-nţeles, nici răbdarea şi nici plictiseala nu m-au prea ajutat, iar după o jumătate de oră, câteva înjurături scăpate pe alocuri şi mulţi nervi, mi-am dat seama că acest joc dă dependenţă şi distruge suflete!

Scorul meu făcut într-o jumătate de oră... ihaa!

2 comentarii:

  1. Hahaa.. eu am renuntat dupa 5 minute(scor maxim 4), ca sa nu cumva sa devin nebuna si sa joc non-stop.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am jucat si eu putin...am reusit sa fac doar 6 puncte. Oricum, am renuntat sa mai joc deoarece nu vreau sa devin dependent.

    RăspundețiȘtergere