sâmbătă, 15 februarie 2014

Vreau vacanţă..! Din nou!

Deşi vacanţa abia s-a terminat, oboseala şi orele pe care le pierd în fiecare zi imediat după ce ajung acasă de la liceu îşi cam spun cuvântul. Nu sunt un plângăcios, dar am ajuns la concluzia că o vacanţă nu este cu adevărat perioada aceea din an în care să te relaxezi atâta timp cât nu există şi o mică peripeţie, o mică excursie. Anul acesta sper că o să pot să dau şi eu o raită pe la Băile Felix, şi o să ţin morţiş să îndeplinesc această dorinţă. Am auzit foarte multe despre această staţiune, însă nu am apucat niciodată să ajung acolo. Chiar îmi doresc să simt acele efecte purificatoare ale apei balneoclimaterice. Dacă este chiar aşa cum spun unii, că apa de acolo te întinereşte... te face să te simţi plin de energie şi mai puternic, atunci cu siguranţă trebuie să trec pe acolo. Dacă am trezit în voi un pic de interes faţă de această staţiune, vă invit să aruncaţi o privire asupra acestui site: www.hotel-international-baile-felix.ro/. În ultimii ani problema generală a fost aceea a banilor, ceea ce m-a cam împiedicat atât pe mine cât şi familia mea să ne mai bucurăm de viaţă. Dacă tot am reuşit să găsesc un mod inteligent de a face banii, şi anume din online, cred că ar fi bine să strâng câteva economii şi să pun deoparte pentru o zi de odihnă, singur la Băile Felix. Ai mei părinţi sunt de acord ca eu să plec singur undeva şi să îmi fac treburile, având în vedere faptul că le-am dat dovadă de seriozitate şi maturitate de când am început să fac ceva util cu viaţa mea (blogul). Trebuie să recunosc, de când am început să scriu pe acest blog am reuşit să fac mai multe activităţi care să mă ţină cât mai treaz, cât mai viu ca fiinţă! Marţi îmi voi primi aparatul foto, aparat foto plătit integral din banii mei, pe lângă care se adaugă şi accesoriile (cardul de memorie şi încărcătorul pentru acumulatori + 2 acumulatori). Dacă tot o să am aparat de la Nikon de 16mp, de ce nu mi-aş permite să strâng încă vreo 200-300RON pentru o mică plimbare prin ţară? Uneori banii vin mai greu, dar totul este posibil atâta timp cât ne dorim cu adevărat să îndeplinim un obiectiv în viaţa noastră. Voinţa, speranţa şi motivaţia! După ele mă ghidez! Fără ele nu aş fi ajuns până aici, şi cu siguranţă nu aş fi avut puterea să continui. Fiţi perseverenţi, dragii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu