vineri, 7 februarie 2014

Onda Vi10 Deluxe

V-am promis mai de mult că o să vă fac un mic review asupra tabletei pe care am câştigat-o într-o competiţie cu blogul meu. Timpul scurs în faţa computerului şi munca depusă pentru a câştiga această tabletă s-au dovedit în final meritate, şi vă spun că sunt foarte mulţumit de tabletă, chiar dacă este puţin cam slabă. De foarte multe ori am fost nerăbdător cu ea şi am spus că nu e bună de nimic, că am pierdut timpul aiurea, asta pe la început, dar mi-am dat seama într-un final că este primul meu gadget câştigat, un gadget pe care nu l-aş fi primit niciodată de la ai mei la vârsta asta... nu că nu aş merita, dar ştiţi şi voi cum este cu "finanţarea" într-o familie în zilele noastre... mai ales în cazul meu, în condiţiile în care mai am doi fraţi, respectiv o soră şi un frate.


Trecând peste aceste aspecte, specificaţiile tabletei nu sunt tocmai încântătoare, ceea ce nu îţi permite să utilizezi cele mai noi aplicaţii pentru android, dar este foarte bună pentru reţelele de socializare, Youtube şi mail. Jocurile de asemenea merg puţin cam sacadat, dar în rânduri mari acestea îşi revin după o perioadă... excepţie făcând jocurile Candy Crash, Temple Run... Subwaysurfers... şi aşa mai departe!


Recent am adăugat şi un card de memorie tabletei, card pe care se regăsesc destul de multe lucruri. Am ascultat şi muzică, m-am uitat prin imaginile pe care le-am făcut cu prietenii mei şi le-am stocat pe card, ca în cele din urmă să ajung să mă "îndulcesc" cu vreo 2-3 episoade din Dexter stând în pat. Un adevărat inconvenient la tabletă este acela că funcţia Wi-fi consumă rapid bateria, tocmai de aceea nu utilizez Wi-fi în timp ce mă joc, ascult muzică sau mă uit la filme. Ecranul este super ok, cel puţin pe mine mă satisfac dimensiunile. Mai jos vă prezint specificaţiile tabletei.

Sistem operare Android 2.3, cu suport Flash 10.3
Ecran 7 inch, ecran capacitiv cu multitouch, 800 x 480px
Procesor Rockchip RK2918 @ 1.2GHz, ARMv7i (CORTEX A8), chipset A10
Memorie RAM 512MB DDR3
Memorie interna 8GB
Camera foto/video DA
Placa Video GC800, 1080P Supported, OpenGL ES-CM 1.1
Conectivitate -a WiFi (802.11 b/g) cu modul SWL-2480
- Posibilitate 3G extern pe port USB (informatie neverificata)
Receptor GPS NU
Autorotire/Senzor G DA
Multimedia Toate formatele acceptate de sistemul de operare Android 2.3, inclusiv mp3, mp4, divx, avi, bmp, jpeg etc. Suporta redare videoa 1080P!
Jocuri Suporta jocuri compatibile Android (.apk), inclusiv cu accelerator 3D.
Acumulator 4500 MaH
Incarcator 5V
Culoare alb
Dimensiuni 197a 110a 11 mm
Greutate 345 grame
Porturi Port USB x 1
Port OTG x 1
Port HDMI x 1
Slot card MicroSD x 1
Jack casti 3.5 incha x 1
Jack alimentator DC x 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu