miercuri, 26 februarie 2014

Damn, I'm good!

Salutare tuturor! Ce mai faceţi? Pun pariu că faceţi bine, aşa-i? Eu cu siguranţă fac bine, aşa că sper acelaşi lucru de la voi. Aseară, stând în pat în aşteptarea somnului, am avut marea plăcere să aflu că mă număr printre cei trei câştigători ai concursului organizat pe pagina Blogawards.ro la campania Be Precious. Iniţial nu aş fi ştiut ce anume să fac cu acel premiu... 200 RON pentru bijuterii... hmm. Imediat ce sora mea a aflat că am câştigat, a venit cu minunata idee de a-i cumpăra mamei un colier pentru 8 martie. Desigur, nu vreau să par egoist încât să spun că acel cadou a fost doar din partea mea, de aceea toţi membrii familiei se vor bucura de faptul că au contribuit, indirect, la câştigarea premiului. Surpriza cea mai mare este aceea că nu mă aşteptam să câştig... ba chiar mă gândeam că şansele mele sunt minime, însă din câte se pare, m-am înşelat! Aşa că, ce altceva mai era de făcut decât să analizez câteva bijuterii înainte de a face decizia finală. Aş dori de asemenea să menţionez faptul că, deşi unii bloggeri care participă la aceste campanii BlogAwards nu mai au încredere în organizatori, în competiţiile active şi abandonează totul crezând că totul se face prin intermediul "relaţiilor", vreau să precizez faptul că este deja a doua oară când câştig ceva prin intermediul acestei platforme, primul premiu constând într-o tabletă. Nu abandonaţi, ci continuaţi! Perseverenţa este secretul unui blogger de succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu