joi, 6 februarie 2014

"Cestii" pentru "haceri" şi bogătaşi

V-aţi întrebat vreodată cam câte prostioare poate să ascundă internetul ăsta în enormitatea sa? Eu mă întreb de fiecare dată când am ocazia, iar acesta nu ratează niciodată ocazia de a mă surprinde. În ultima vreme am fost pasionat de tehnologie, din cauza unui prieten foarte bun, deşi în realitate nu mă prea interesează această ramură a vieţii. Din discuţiile pe care le-am purtat cu acesta, nu ştiu încă, dar am tot lungit vorba încât am ajuns la acest domeniu minunat. Ce puteam să fac? Eu nu sunt un bun cunoscător de telefoane, modele de laptopuri, şi alte "cestii" pentru "haceri"... ce să fac eu cu ele? Nu-mi trebuie aşa ceva! Poate tocmai de aceea nici nu mă pasionează tehnologia, dar în fine, a trebuit să port şi o discuţie pe tema asta până la urmă! Mi-a prezentat un shop online care pune la dispoziţie echipamente şi aparatură RFID pentru sisteme de control acces, cititoare amprente, cititoare de carduri şi aşa mai departe! Din explicaţiile pe care mi le-a oferit acest prieten al meu, am ajuns la concluzia că sunt o investiţie bună, desigur că pentru cei care şi le pot permite. Tehnologia nu a fost niciodată inutilă atunci când omul a dorit să schimbe felul în care acesta doreşte. Este clar că nu o urăsc... bine, poate puţin... pentru că nu aş putea trăi nici măcar o săptămână fără noutăţile pe care le aflu zilnic pe internet, fără blogul meu şi fără muzica fără de care nu aş fi ajuns cine sunt astăzi. Fie că este vorba de computerul meu, fie că este vorba de mp3, totul îşi are un loc în viaţa mea, mai mult sau mai puţin. Asigur pe toată lumea că atunci când voi deveni un mare investitor, un adevărat om de afaceri (dacă voi deveni) şi voi deţine o firmă imensă... colosală! Voi apela la serviciul acestor echipamente. Vorba aia, te costă mai mult la început, dar în final ajungi mai câştigat. Chiar dacă eu sunt mai de modă veche, totul se poate schimba cu puţină ambiţie şi voinţă. Având în vedere faptul că societatea avansează cu fiecare zi ce trece (dar face nişte paşi uriaşi înapoi din alte puncte de vedere), este de ştiut că aceste gadget-uri vor fi un must have pentru casele oamenilor, nişte gadget-uri pe care toată lumea şi le vor permite. Viitorul ne rezervă multe surprize... la fel ca internetul! Dar viitorul în tehnologie este astăzi, iar totul depinde de noi, cei care o utilizăm, ca în cele din urmă să dăm un feedback, fie el pozitiv sau negativ. În cele din urmă, nu am prea înţeles nici eu la ce sunt bune aceste aparate de sute de euro, poate că sunt utile pentru securitatea şi siguranţa bogătaşilor, pentru că eu încă nu mi le permit şi chiar nu le văd o trebuinţă în viaţa mea... nu mă criticaţi, poate că v-am bulversat puţin cu această postare, dar nu mă descurc prea bine la prostioare tehnice ca să vă pot da detalii. Dacă nu v-aţi prins de nimic din ce am scris, vă invit să vizitaţi singuri shop-ul despre care vă vorbeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu